Hej hej bryster! :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

522 visninger
6 svar
0 synes godt om
5. december 2011

MaybeBaby

Ja, de er ikke blevet lavet eller noget, men min søn tabte sig pludseligt meget ved kun at spise ved mig... Så vi tilføjede i torsdags en flaske mme efter hver amning. Og selvom sutteflaskens tut kun har 1 hul, så begyndte han weekenden over at blive urolig, når jeg ammede ham, så har lige snakket med SP, og nu skal jeg kun amme, hvis han vil, hvilket vil sige tidlig morgen og måske som hygge inden sengetid. Jeg føler ikke rigtig, at der er mere tilbage alligevel, så nu hedder det rigtig bh!!! hvor begejstret kan man lige blive ved, at de nu sidder der hvor de plejer! They're back, baby!!! aaaaalways look on the bright side of life!/Mette, nu med bryster i øjenhøjde!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2011

Kofoed.

Nu sgu "vi andre" jo skifte størrelse, så de kom ikke helt på plads med det samme

Træls han ikke gider dire mere, men sådan er det jo med nogen bebser.

Anmeld

5. december 2011

maryjane

Skøn indstilling du har

Anmeld

5. december 2011

MaybeBaby

Kofoed. skriver:

Nu sgu "vi andre" jo skifte størrelse, så de kom ikke helt på plads med det samme

Træls han ikke gider dire mere, men sådan er det jo med nogen bebser.

Ja, jeg er bare glad for, at han spiser meget mere nu og rart at kunne følge med i hvor mange ml han spiser

Anmeld

5. december 2011

MaybeBaby

maryjane skriver:

Skøn indstilling du har

Det bliver man nødt til men så er der også mange rare ting ved, at han nu får flaske. Nemhed når man er ude. Mulighed for at manden kan passe ham i en længere periode, når jeg i januar skal til frisør(!!!!)

Anmeld

5. december 2011

Kofoed.

MaybeBaby skriver:

Ja, jeg er bare glad for, at han spiser meget mere nu og rart at kunne følge med i hvor mange ml han spiser

Ja det går der nemt sport i

Anmeld

5. december 2011

maryjane

MaybeBaby skriver:

Det bliver man nødt til men så er der også mange rare ting ved, at han nu får flaske. Nemhed når man er ude. Mulighed for at manden kan passe ham i en længere periode, når jeg i januar skal til frisør(!!!!)

Ja har heller ikke ammet siden min pige var 3 uger, bedste valg nogensinde. Og selfølgelig skal man se lyst på det, der er alt for mange der ikke gør.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.