Hvilken barnevogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2011

Timmner

Vi har købt en odder til 7000 kr. og elsker den bare så meget...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2011

lailamik

Dinsen skriver:

Ska altså lige høre, er den stabil nok?? 

Det har kærsten og jeg nemlig snakket om... Kan ik finde nogle steder her omkring hvor vi kan se den IRL nemlig.. så ville være rart at høre hvad folk har af oplevelser med vognen!

Øhm, jeg har googlet lidt på den, og fandt inde på min-mave debatten at de siger god for den 

Men om du kan vent ca. 1mdr så kan jeg give en opdate der?  vi bestiller vores først om 2uger til mine svigerfoældre i dk, så vente tid 21 dage

Anmeld

5. december 2011

Maja_4000

Mette. skriver:

Vi har en Odder Zip på X-dream II stel. Den er dyr men fantastisk lækker at køre med også vejer den ikke så meget, plus den er nem at slå sammen.

Den har vi også .. ELSKER den Hehe

Anmeld

5. december 2011

Annemor...

vi har købt en brugt odder, som bare står og venter på at vores baby kommer til verden

Anmeld

5. december 2011

Mette M

Fru Aagaard skriver:

Vi har købt en emmaljunga til 7500,-, dertil kommer lift og pusletaske + madrasser, fluenet og regnslag ved siden af. Den er på UniQ stel og har kun hørt om den, også er den lækker. Vi faldt bare for den

Vi ville til start have en Odder, men jeg synes bare ikke det var det rigtige

jeg har dog også kun hørt super godt om Trille, hvis man er til en billigere udgave.

kan godt forstå det svært at vente

Men, vi tog bare ud og prøvede og kiggede også fandt vi VOGNEN for os

Den vogn har vi og er super glade for den

Anmeld

5. december 2011

MissTas

HopinWishin skriver:

Jeg ved godt jeg er tidlig ude.. men kan ikke lade være at kigge lidt..

Hvor meget bruger I på en barnevogn?... Skal det være alle de fancy mærker, eller hvad tænker I?=)

Altså herhjemme er barnevogn højt prioriteret, da det er en man bruger meget. Vi ville have en helt ny og af mærket emmaljunga, da den har fået kåringen som årets vogn de sidste 4 år. Samtidig synes vi at den er super lækker at trille med og rigtig flot og sporty af design

Vi har købt en emmaljunga big star supreme og giver omkring en 8500 fra ny

Anmeld

5. december 2011

Nemesis

JEg købte for lidt over 5 år siden Bilkas premium vogn. Det år hvor den vandt i test.

Den holder endnu til lillesøster, selvom den her til efteråret er begyndt at få rust på stellet.

Det er dog faktisk kun sovevogn i weekenderne for skal vi nogle steder bruger vi ABC kombivognen som jeg købte brugt for 1700 kr. Der var en helt ny og stadig indpakket klapvognsdel og en meget lidt brugt barnevognskasse med, som Sara kunne bruge til hun var et år.

Jeg har været ovenud tilfreds med mine vogne, men det kommer jo helt an på hvilke behov man har.

Skal man gå meget med vognen så skal den trille nemt, være let og let at komme rundt med.

kombivognen købte vi fordi den intet vejer og den kunne være i mit minimale bagagerum..så evt. hvor meget den fylder sammenklappet kan jo også være et krav.

Så jeg synes det er meget forskelligt hvad man kan synes er "lækkert".

:-) Sisse

Anmeld

5. december 2011

morethanperfect

Hmm .. Vi har en Silver cross , en stokke og en Trille gigant ..

Anmeld

5. december 2011

banditten2011

Vi købte en emmaljunga til 6700kr og liften koster 1200kr og jeg er såå glad for den.. den er så dejlig at trille rundt med

Anmeld

5. december 2011

lycly

Vi fik en ny Emmaljunga foræret af mine svigerforældre til næsten 8000 kroner. Så mange penge ville jeg aldrig selv give for en barnevogn. Havde vi ikke fået en foræret, så havde jeg højest sandsynligt købt en brugt i god stand til omkring 3-4000  

Men er SÅ glad for den barnevogn vi har fået

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.