Hvor kan man købe heico lamper i Århus?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.138 visninger
8 svar
0 synes godt om
5. december 2011

Den kommende far

I morgen går turen til århus til 3d scanning 

I den forbindelse vil vi ud og shoppe lidt til babyværelset. Ved i hvor man kan købe svampelamper fra Heico i Århus?

Mvh

Den kommende far

http://www.babydutten.blogspot.com/

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2011

DK

Det kan i nede ved klostergade. Altså en side"gågade" til klostergade i latinerkvarteret... Øhh hvad er det nu den butik hedder... Det er en butik kun med legesager, sådan nogle ekstra lækre nogen.

Der ligger mange andre lækre små børnebutikker dernede, så i får kun lidt ekstra ud af at gå lidt rundt dernede. Ellers spørg nogen når i kommer derned. 

AHHH jeg er kommet i tanke om det: børnenes magasin. Badestuestræde!

Anmeld

5. december 2011

_-Kathrine-_

Kiddo i frederiksgade...

Anmeld

5. december 2011

HelenaJ

Den kommende far skriver:

I morgen går turen til århus til 3d scanning 

I den forbindelse vil vi ud og shoppe lidt til babyværelset. Ved i hvor man kan købe svampelamper fra Heico i Århus?

Mvh

Den kommende far

http://www.babydutten.blogspot.com/

Jeg bor selv i Århus - men har valgt at købe mine to på nettet .. Det kan meget bedre betale sig, end at gå i butikkerne!!

Anmeld

5. december 2011

Den kommende far

DK skriver:

Det kan i nede ved klostergade. Altså en side"gågade" til klostergade i latinerkvarteret... Øhh hvad er det nu den butik hedder... Det er en butik kun med legesager, sådan nogle ekstra lækre nogen.

Der ligger mange andre lækre små børnebutikker dernede, så i får kun lidt ekstra ud af at gå lidt rundt dernede. Ellers spørg nogen når i kommer derned. 

AHHH jeg er kommet i tanke om det: børnenes magasin. Badestuestræde!

tak for svaret

Anmeld

5. december 2011

Den kommende far

HelenaJ skriver:

Jeg bor selv i Århus - men har valgt at købe mine to på nettet .. Det kan meget bedre betale sig, end at gå i butikkerne!!

er det billigere?

Anmeld

5. december 2011

HelenaJ

er det billigere?

Det skulle jeg mene. Jeg fandt godtnok mine på sådan noget tilbuds-noget en aften på nettet ... Men ville da klart anbefale jer, at søge rundt omkring på nettet inden I går i en lampebutik..

Anmeld

5. december 2011

Den kommende far

HelenaJ skriver:

Det skulle jeg mene. Jeg fandt godtnok mine på sådan noget tilbuds-noget en aften på nettet ... Men ville da klart anbefale jer, at søge rundt omkring på nettet inden I går i en lampebutik..

vi har kigget en del på nettet allerede uden held. Kan du huske hvad siden hed hvor du fandt dine lamper?

Anmeld

5. december 2011

HelenaJ

vi har kigget en del på nettet allerede uden held. Kan du huske hvad siden hed hvor du fandt dine lamper?

Jeg købte på olisan.dk - og fik den aften 20% rabat. Derudover fik jeg ekstra5% af prisen efterfølgende. Men der er vis ikke tilbud på dem derinde nu - de står i 299 kr..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.