hvad vejre jeres barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

450 visninger
8 svar
0 synes godt om
5. december 2011

Anonym trådstarter

hvad vejre jers baby på 7½månede - er bange min baby vejre for meget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2011

Mor Christa

Uh min var stor tror han vejede omkring 10-11 kg .. NU er han et år (på onsdag) og vejer 12,5 kg
Hvad vejer din da?

Anmeld

5. december 2011

oerbaek

min dreng på 8 mdr vejer 8,3 kg 

Anmeld

5. december 2011

camillakrath

Anonym skriver:

hvad vejre jers baby på 7½månede - er bange min baby vejre for meget

Vores dreng vejer for lidt - han vejede 1,8 ved fødslen. Han er nu 7,5 måned og vejer 7,5 kg

Anmeld

5. december 2011

Anonym trådstarter

MissChrista skriver:

Uh min var stor tror han vejede omkring 10-11 kg .. NU er han et år (på onsdag) og vejer 12,5 kg
Hvad vejer din da?

har ikke haft baby på vægten i 3ugers tid og der sagde den 10kg  men det en hjemme vægt.

men synes baby er begyndt at trække vejret underligt som om noget er galt, når baby sidder op, man killer baby eller baby ligger på maven, som om der er noget i luft vejne. eller hvad ved jeg

Anmeld

5. december 2011

DK

Richard på 10 mdr. vejer 11 kg og er 78 cm lang.

Hvis du er i tvivl så henvend dig til SP og spørg

Anmeld

5. december 2011

Anonym trådstarter

DK skriver:

Richard på 10 mdr. vejer 11 kg og er 78 cm lang.

Hvis du er i tvivl så henvend dig til SP og spørg

har ikke haft baby på vægten i 3ugers tid og der sagde den 10kg men det en hjemme vægt.

men synes baby er begyndt at trække vejret underligt som om noget er galt, når baby sidder op, man killer baby eller baby ligger på maven, som om der er noget i luft vejne. eller hvad ved jeg

Anmeld

5. december 2011

Mor Christa

Anonym skriver:

har ikke haft baby på vægten i 3ugers tid og der sagde den 10kg  men det en hjemme vægt.

men synes baby er begyndt at trække vejret underligt som om noget er galt, når baby sidder op, man killer baby eller baby ligger på maven, som om der er noget i luft vejne. eller hvad ved jeg

Okay - mht vægten, så vejede min jo så ca det samme - ja, det er i den store ende, men hvis han trives er det jo bare super.. så har de jo noget at stå imod med. Da min begyndte at kravle, røg der også lidt af ham.. NU er han så aktiv, at jeg ikke tror han tager mere på lige forløbig, men måske taber noget istedet
Mht vejrtrækningerne, så synes jeg da du skal ringe til lægen lige og spørge.. Måske du lige skal en tur derned og ha' tjekket bebse også..
Min egen dreng har jeg selv haft til lægen op til flere gange med hans vejrtrækningerr. Synes det lød som om at han "hev" efter vejret nogen gange! Lægen lyttede, og der har ikke været noget Så tag en tur til lægen og se ..

Anmeld

5. december 2011

Anonym trådstarter

MissChrista skriver:

Okay - mht vægten, så vejede min jo så ca det samme - ja, det er i den store ende, men hvis han trives er det jo bare super.. så har de jo noget at stå imod med. Da min begyndte at kravle, røg der også lidt af ham.. NU er han så aktiv, at jeg ikke tror han tager mere på lige forløbig, men måske taber noget istedet
Mht vejrtrækningerne, så synes jeg da du skal ringe til lægen lige og spørge.. Måske du lige skal en tur derned og ha' tjekket bebse også..
Min egen dreng har jeg selv haft til lægen op til flere gange med hans vejrtrækningerr. Synes det lød som om at han "hev" efter vejret nogen gange! Lægen lyttede, og der har ikke været noget Så tag en tur til lægen og se ..

vi har før haft baby på kur, da baby var næsten 2mdr, så var vi indlagt i 1 døgn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.