Nikoline 4 mdr (billeder) (video)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

644 visninger
3 svar
0 synes godt om
5. december 2011

*Louise*

Så blev Nikoline igår d 4 Dec, 4 mdr gammel.... Tænk tiden går så hurtig!!

Vores lille prinsesse er godt med i højde og drøjde.... Hun vejer 6.8 kg. Længden ved jeg faktisk ikke......

Hun er begyndt at gribe ud efter ting, og værst af alt... Hun får fat i hendes hår også river hun ellers bare til, fordi hun endnu ikke har helt styr på at slippe igen! Av av....

Hun begyndte for en uges tid siden på grød.... Hun var oppe og spise 210 ml hver 3 time, men kunne SLET ikke rumme det, og gylpede det hele op igen... Så jeg forsøgte med grød, og det har hjulpet super godt. Hun får grød til morgen og aftensmad..... Og hun sover igennem!

Nikoline er en glad lille pige, som hele familien elsker himmel højt... Kan godt mærke hun er lillesøster, for der bliver passet rigtig godt på hende af hendes to storbrødre, og hendes mor er måske også en smule øm overfor hende  Ved ikke hvad det er, men hun er jo en pige og lille bitte, så jeg har bildt mig selv ind at hun ikke tåler så meget som drengene har gjort....  Ja ja, den tro bliver jeg nok i lidt endnu!!

http://youtu.be/GZrMi3lUq-A

http://www.youtube.com/user/LouiseVita#p/a/u/0/LbaUZzApTVo

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2011

Laulund87

Hun er bare mega kær! Hold op hvor kan hun grine i den video.. Nurh altså!

Og så ligner hun hendes brødre SÅ meget

Anmeld

5. december 2011

Alexander&Lærke

Super kær pige, min piger rundede 4 md den 23/11 så hun er snart 4 1/2 md, er lige blevet vejet i dag til 5,5 kilo.... Så i er da super godt med vægt mæssig men hun ser nu også super tilfreds ud....

Skøn pige....

Anmeld

5. december 2011

*Louise*

Taaak piger.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.