Wee... Det er så småt begyndt at komme....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

453 visninger
7 svar
0 synes godt om
5. december 2011

Mira0911

Som nogle ved, har jeg haft meget svært ved at få Lina til smile osv... 

Øjenkontakten når hun får flaske er blevet bedre... 

Sige end masse mærkelige lyde til Lina - Respons på dette er meget mere smil fra hende og lyde 

I weekenden fik jeg end masse smil fra hende og lyde når jeg sagde en masse mærkelig lyde 

MEN... Når farmand prøver sker der intet... 

Bare lige noget glæde fra mig af... Nu smiler min baby endelig lidt når jeg siger mærkelig lyde osv... 

Hvor har det bare været svært for mig at læse om andre tråde herinde når andres babyer smiler osv... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2011

Jonas1989

det lyder meget godt, det er altid dejligt at få et smil af ens barn.

det med din mand ikke får et smil kan måske være fordi han ikke har haft nok tid sammen med baby , prøv at sidde ved siden af din mand når han giver flaske og snak sammen så den lille forstår at det er "okay" at smile til faren. Det kan måske være at baby ikke smiler hvis han/hun synes det er lidt usikkert at få flaske af far og ikke mor da baby får bryst af dig og har fået det i længere tid.

Måske skal din mand tage fri i 14 dage hvis han kan , jeg har fået 14 dage fri af arbejdet (min kæreste fødte for 12 dage siden ) også har jeg selv taget endnu en uge fri!

Tilykke med smiliet fra den lille

Anmeld

5. december 2011

Mira0911

Jonas1989 skriver:

det lyder meget godt, det er altid dejligt at få et smil af ens barn.

det med din mand ikke får et smil kan måske være fordi han ikke har haft nok tid sammen med baby , prøv at sidde ved siden af din mand når han giver flaske og snak sammen så den lille forstår at det er "okay" at smile til faren. Det kan måske være at baby ikke smiler hvis han/hun synes det er lidt usikkert at få flaske af far og ikke mor da baby får bryst af dig og har fået det i længere tid.

Måske skal din mand tage fri i 14 dage hvis han kan , jeg har fået 14 dage fri af arbejdet (min kæreste fødte for 12 dage siden ) også har jeg selv taget endnu en uge fri!

Tilykke med smiliet fra den lille

Nu er vores datter snart 3 mdr gammel... Og det er først nu smilet og alt det er kommet... 

Jeg ammer ikke, så hun får kun flaske og det skiftes vi til at give hende... Min kæreste har masser af tid med vores datter, så det er bestemt ikke tiden der mangler... 

Vores datter er bare en af de børn som gør tingene noget senere end andre børn... Hun det hendes tempo... 

Anmeld

5. december 2011

Jonas1989

Mira0911 skriver:

Nu er vores datter snart 3 mdr gammel... Og det er først nu smilet og alt det er kommet... 

Jeg ammer ikke, så hun får kun flaske og det skiftes vi til at give hende... Min kæreste har masser af tid med vores datter, så det er bestemt ikke tiden der mangler... 

Vores datter er bare en af de børn som gør tingene noget senere end andre børn... Hun det hendes tempo... 

når okay  men det er stadig dejligt at høre at der er sket fremskridt.

Anmeld

5. december 2011

Mira0911

Jonas1989 skriver:

når okay  men det er stadig dejligt at høre at der er sket fremskridt.

Ja det er det hvert fald... 

Anmeld

5. december 2011

SaNiNa

Hvor er det dejligt at høre søde,

Har i prøvet at tage hende til kiropraktor vi går til det med Naia fordi hun jo blev så ked af det når hun skulle lægges til.

Nu kan jeg læggede hende til helt uden nogen problemer og hun er begyndt at pludere helt vildt meget i forhold til hun måske bare sagde en lille lyd. Det hele er sket siden fredag hvor vi var afsted første gang.

De gode er jo at de ikke gør noget hvis der ikke er noget at komme efter.

Anmeld

5. december 2011

Mira0911

SaNiNa skriver:

Hvor er det dejligt at høre søde,

Har i prøvet at tage hende til kiropraktor vi går til det med Naia fordi hun jo blev så ked af det når hun skulle lægges til.

Nu kan jeg læggede hende til helt uden nogen problemer og hun er begyndt at pludere helt vildt meget i forhold til hun måske bare sagde en lille lyd. Det hele er sket siden fredag hvor vi var afsted første gang.

De gode er jo at de ikke gør noget hvis der ikke er noget at komme efter.

Vi har fået hende tjekket og der er ikke noget...
Hun er glad og tilfreds og trives... Hun er bare lidt senere ude med smilet osv... :)

Anmeld

5. december 2011

SaNiNa

Mira0911 skriver:

Vi har fået hende tjekket og der er ikke noget...
Hun er glad og tilfreds og trives... Hun er bare lidt senere ude med smilet osv...

Det var godt, så i sikre.

De giver jo ikke altid de signaler som vi regner med de kære små.

Og jeg er også helt sikker på Lina og Julie stor trives med sådan en kærlig mor på trods hun ikke har været så hurtig vi kan jo ikke alle være lige hurtige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.