Vandmåler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

359 visninger
4 svar
0 synes godt om
5. december 2011

Carina1977

Jeg kan bare slet ikke finde ud af det her med at aflæse vandmåler.

På mit aflæserkort står der 0 udfor sidste aflæsning, og går jeg ud og kigger på vandmåleren, står den på 1632.....jeg har dælme ikke brugt 1632 M3 vand  

Når der står 0 på aflæserkortet, må jeg jo gå ud fra at de har udskiftet min vandmåler, men som jeg kan se det, så er det varmemåleren, der er blevet udskiftet....og den blinker med 2 forskellige tal.

Jeg fatter Nada og jeg bliver snart sindsyg (hvis ikke jeg er det i forvejen)

El havde jeg ingen problemer med at aflæse, og jeg har brugt omkring 1250 kwh på 1 år, hvilket jeg går ud fra ikke er så voldsomt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2011

Sukkerblomst

Carina1977 skriver:

Jeg kan bare slet ikke finde ud af det her med at aflæse vandmåler.

På mit aflæserkort står der 0 udfor sidste aflæsning, og går jeg ud og kigger på vandmåleren, står den på 1632.....jeg har dælme ikke brugt 1632 M3 vand  

Når der står 0 på aflæserkortet, må jeg jo gå ud fra at de har udskiftet min vandmåler, men som jeg kan se det, så er det varmemåleren, der er blevet udskiftet....og den blinker med 2 forskellige tal.

Jeg fatter Nada og jeg bliver snart sindsyg (hvis ikke jeg er det i forvejen)

El havde jeg ingen problemer med at aflæse, og jeg har brugt omkring 1250 kwh på 1 år, hvilket jeg går ud fra ikke er så voldsomt?

Er der ikke et telefon nr. som du kan ringe til så du kan få lidt vejledning og svar på dine spørgsmål ??

Anmeld

5. december 2011

Carina1977

Sukkerblomst skriver:

Er der ikke et telefon nr. som du kan ringe til så du kan få lidt vejledning og svar på dine spørgsmål ??

Jo og jeg overvejer også at ringe til dem. jeg nægter bare at få dem herud og aflæse for mig, for det koster 275 kr......og det vil nærrigrøven Carina ikke betale 

Anmeld

5. december 2011

Sukkerblomst

Carina1977 skriver:

Jo og jeg overvejer også at ringe til dem. jeg nægter bare at få dem herud og aflæse for mig, for det koster 275 kr......og det vil nærrigrøven Carina ikke betale 

jeg tror slet ikke jeg har noget valg eller ej om de skal komme. Her får vi bare besked på hvornår de kommer og så har vi bare at være hjemme til at lukke dem ind.

Ja, det er skisme dyrt - det er dyrt at være dansker

Håber du finder ud af det

Anmeld

5. december 2011

Carina1977

Sukkerblomst skriver:

jeg tror slet ikke jeg har noget valg eller ej om de skal komme. Her får vi bare besked på hvornår de kommer og så har vi bare at være hjemme til at lukke dem ind.

Ja, det er skisme dyrt - det er dyrt at være dansker

Håber du finder ud af det

Ok det er åbenbart forskelligt. Det er kun vores varmemåler, hvor de kommer ud og aflæser for os. Vand og el skal vi selv aflæse 

Men kan ikke komme i kontakt med vandværket, så jeg prøver imorgen igen.

Hvis der er nogen kloge hoveder herinde, er de tal der står med rød, så dem der er efter kommaet?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.