Det der med barsel og skole (elev)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

672 visninger
4 svar
0 synes godt om
5. december 2011

Trine89

Nu er det jo sår'n at jeg jo holder barsel. (og det nyder jeg) 

Jeg er igang med en uddannelse som Multimedie integrator, og er elev. og der er jo nogle skole ophold ind i mellem.

Nu er det sår'n at det hold jeg fuldte på grundforløbet, er også det hold jeg helst skal følge på hovedforløbene, men men men de første to hovedforløb ligger mens jeg stadig holder barsel. og skolen har nu gået med til at jeg sagtens kan følge det hold HVIS jeg kan møde på skolen EN gang om ugen i de 2*5 uger hvor der er hovedforløb. og det er jo vel og mærket også hvis kommunen er med på det. 

og det er jo så her mit spørgsmål kommer..
Vil jeg kunne gå i skole i en gang om ugen og stadig være på barsel?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2011

roenlund

Det der betyder noget her er hvem der betaler din barsel...

Jeg er startet på arbejde efter endt barsel men ikke på fuld tid, jeg arbejder mandag til torsdag og fredag har jeg barsel. Mit arbejde betaler så løn for de fire dage og så for jeg dagpenge den sidste dag...

Anmeld

5. december 2011

Trine89

roenlund skriver:

Det der betyder noget her er hvem der betaler din barsel...

Jeg er startet på arbejde efter endt barsel men ikke på fuld tid, jeg arbejder mandag til torsdag og fredag har jeg barsel. Mit arbejde betaler så løn for de fire dage og så for jeg dagpenge den sidste dag...

Det er kommunen der betaler min barsel.. 

Men det vil sige hvis mit arbejde vil betale for de hvor jeg er på skole skulle det ikke blive noget problem?? 

Anmeld

5. december 2011

roenlund

Trine89 skriver:

Det er kommunen der betaler min barsel.. 

Men det vil sige hvis mit arbejde vil betale for de hvor jeg er på skole skulle det ikke blive noget problem?? 

jeg ville ringe og høre kommunen men ville mene at du godt kan, kommunen betalerjo bare ikke for de dage du er på skole...

Anmeld

5. december 2011

Louise2

Jeg fik barselsdagpenge fra kommunen samtidig med at jeg færdiggjorde mit studie på pædagogseminariet. (jeg havde været i praktik op til barsel, var derfor elev, så var berettet til dagpenge istedet for Su.)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.