Fodbehandling - nu osse i klinik .)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

343 visninger
2 svar
0 synes godt om
5. december 2011

lonemus

Så er jeg blevet færdig med min uddannelse som Exam. Fodplejer og har i den forbindelse åbnet min egen klinik i Næstved.

Så kommer du fra nabobyerne, har du nu osse mulighed for at få en lækker fodbehandling i klinikken - kun åbent efter aftale!

Åbningstilbud på en fodbehandling i klinikken: 250.- kr i hele uge 49, 2011. - gælder osse hvis du køber et gavekort eller bestiller tid i uge 49. Normalprisen er 300.- kr.

Send mig en PB, hvis det skulle have interesse

Glædelig jul alle sammen :-)

Mvh

Lone Skotte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2011

lonemus

lonemus skriver:

Så er jeg blevet færdig med min uddannelse som Exam. Fodplejer og har i den forbindelse åbnet min egen klinik i Næstved.

Så kommer du fra nabobyerne, har du nu osse mulighed for at få en lækker fodbehandling i klinikken - kun åbent efter aftale!

Åbningstilbud på en fodbehandling i klinikken: 250.- kr i hele uge 49, 2011. - gælder osse hvis du køber et gavekort eller bestiller tid i uge 49. Normalprisen er 300.- kr.

Send mig en PB, hvis det skulle have interesse

Glædelig jul alle sammen :-)

Mvh

Lone Skotte

OBS: tilbuddet gælder helt frem til søndag, altså ikke kun til fredag, her i uge 49 :-)

Anmeld

9. januar 2012

lonemus

Vil blot sige mange tak for alle jeres søde henvendelser!

Indenfor 1 uge kan I booke en fodbehandling online i klinikken - som mange af jer har efterlyst

Knus fra

Lone :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.