Hey
- Der er bare sket så meget i mit liv de sidste 3 år. Her får i så lige det hurtigt! ..
Mine forældre gik fra hinanden nytårs aften, huset på tvang, hoppet fra uddannelse, fik arbejde, blev sygemeldt i længere tid pga. sygsom i lidt over et havlt år. fik en vidunderlig læreste/ forlovede, flyttet sammen + min lille søster på 15 er meget syg lige pt. .. Det var vist det :/ ..
Men her for nogle weekender siden var mig og min kæreste i byen. Min kusine kom så også, ( Hun er en rigtigt træls en! = Hun har prøvet at ødelægge næsten alle mine forhold. Så det har hun så prøvet på 2 gange nu med min ''Nye'' kæreste/ Forlovede, hun siger hun har det ''dårligt'' og går så hjem til min far og sover på sofaen. Også min dejlige mand er så svag at han går der op for at se hvordan hun har det. Men jeg ved jo godt hvorfor hun sagde det ( For at jeg ville blive meget sur på ham) .. Og han gik uden jeg vidste det så det var egentligt det jeg blev sur over! Også gik jeg og ledte efter ham og tænkte jeg går da lige op til min far bare for at se. også sad han der oppe! Grrrr! ..
- Hun siger at han har kysset hende og han siger at det har han ikke! .. Vælger så at tro på ham fordi hun er en der bare gerne vil ødelægge alt for mig7 ham! ..
Er så ked af det! .. Vi er lige pt i gang med pb, men jeg har sagt at jeg ikke vil lige nu da jeg ikke ved hvor forholdet bære hen, da jeg ikke ved om jeg kan det her mere. Fordi vi skændes konstant om det.
Også har jeg haft en drøm om en anden som han egentligt kender til ( Min kæreste) .. han som drømmen handler om er en jeg kender lidt. Og snakker med .. Og han syntes egentligt at jeg er rigtig sød og dejlig.. og at det er rigtigt træls at jeg er sammen med manden i mit liv..
Mig og kæresten har været sammen snart 3 år
..
Hvad skal jeg gøre ved atl dette? .. Gå fra ham, give ham en chance? ..
Er glad for at du læste med
Knus
Anmeld