hvad skal jeg gøre? :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

714 visninger
9 svar
0 synes godt om
5. december 2011

Anonym trådstarter

Hey  

- Der er bare sket så meget i mit liv de sidste 3 år.  Her får i så lige det hurtigt! .. 

Mine forældre gik fra hinanden nytårs aften, huset på tvang, hoppet fra uddannelse, fik arbejde, blev sygemeldt i længere tid pga. sygsom i lidt over et havlt år. fik en vidunderlig læreste/ forlovede, flyttet sammen + min lille søster på 15 er meget syg lige pt. .. Det var vist det :/ .. 

Men her for nogle weekender siden var mig og min kæreste i byen. Min kusine kom så også, ( Hun er en rigtigt træls en! = Hun har prøvet at ødelægge næsten alle mine forhold. Så det har hun så prøvet på 2 gange nu med min ''Nye'' kæreste/ Forlovede, hun siger hun har det ''dårligt'' og går så hjem til min far og sover på sofaen. Også min dejlige mand er så svag at han går der op for at se hvordan hun har det. Men jeg ved jo godt hvorfor hun sagde det ( For at jeg ville blive meget sur på ham) .. Og han gik uden jeg vidste det så det var egentligt det jeg blev sur over! Også gik jeg og ledte efter ham og tænkte jeg går da lige op til min far bare for at se. også sad han der oppe! Grrrr! .. 

- Hun siger at han har kysset hende og han siger at det har han ikke! .. Vælger så at tro på ham fordi hun er en der bare gerne vil ødelægge alt for mig7 ham! .. 

Er så ked af det! .. Vi er lige pt i gang med pb, men jeg har sagt at jeg ikke vil lige nu da jeg ikke ved hvor forholdet bære hen, da jeg ikke ved om jeg kan det her mere. Fordi vi skændes konstant om det. 

Også har jeg haft en drøm om en anden som han egentligt kender til ( Min kæreste) .. han som drømmen handler om er en jeg kender lidt. Og snakker med .. Og han syntes egentligt at jeg er rigtig sød og dejlig.. og at det er rigtigt træls at jeg er sammen med manden i mit liv.. 

Mig og kæresten har været sammen snart 3 år .. 

Hvad skal jeg gøre ved atl dette? .. Gå fra ham, give ham en chance? .. 

Er glad for at du læste med  

Knus 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2011

Anonym trådstarter

min kæreste er sådan en der altid vil være sød og tænker på hvordan andre har det. Burde jeg stole på ham?

Anmeld

5. december 2011

TR

Hey  

- Der er bare sket så meget i mit liv de sidste 3 år.  Her får i så lige det hurtigt! .. 

Mine forældre gik fra hinanden nytårs aften, huset på tvang, hoppet fra uddannelse, fik arbejde, blev sygemeldt i længere tid pga. sygsom i lidt over et havlt år. fik en vidunderlig læreste/ forlovede, flyttet sammen + min lille søster på 15 er meget syg lige pt. .. Det var vist det :/ .. 

Men her for nogle weekender siden var mig og min kæreste i byen. Min kusine kom så også, ( Hun er en rigtigt træls en! = Hun har prøvet at ødelægge næsten alle mine forhold. Så det har hun så prøvet på 2 gange nu med min ''Nye'' kæreste/ Forlovede, hun siger hun har det ''dårligt'' og går så hjem til min far og sover på sofaen. Også min dejlige mand er så svag at han går der op for at se hvordan hun har det. Men jeg ved jo godt hvorfor hun sagde det ( For at jeg ville blive meget sur på ham) .. Og han gik uden jeg vidste det så det var egentligt det jeg blev sur over! Også gik jeg og ledte efter ham og tænkte jeg går da lige op til min far bare for at se. også sad han der oppe! Grrrr! .. 

- Hun siger at han har kysset hende og han siger at det har han ikke! .. Vælger så at tro på ham fordi hun er en der bare gerne vil ødelægge alt for mig7 ham! .. 

Er så ked af det! .. Vi er lige pt i gang med pb, men jeg har sagt at jeg ikke vil lige nu da jeg ikke ved hvor forholdet bære hen, da jeg ikke ved om jeg kan det her mere. Fordi vi skændes konstant om det. 

Også har jeg haft en drøm om en anden som han egentligt kender til ( Min kæreste) .. han som drømmen handler om er en jeg kender lidt. Og snakker med .. Og han syntes egentligt at jeg er rigtig sød og dejlig.. og at det er rigtigt træls at jeg er sammen med manden i mit liv.. 

Mig og kæresten har været sammen snart 3 år .. 

Hvad skal jeg gøre ved atl dette? .. Gå fra ham, give ham en chance? .. 

Er glad for at du læste med  

Knus 

For det første skal du jo finde ud af, hva du gerne selv vil ? synes du skal stole på din kæreste indtil andet er bevist.

Synes det rigtig godt tænkt, at stop bp når du ikke ved hvor det hele bære hen og hva du gerne vil  

Håber du finder úd af det.

Anmeld

5. december 2011

Anonym trådstarter

TR skriver:

For det første skal du jo finde ud af, hva du gerne selv vil ? synes du skal stole på din kæreste indtil andet er bevist.

Synes det rigtig godt tænkt, at stop bp når du ikke ved hvor det hele bære hen og hva du gerne vil  

Håber du finder úd af det.

Er nelig også det jeg hele tiden går og tænker over

Anmeld

5. december 2011

TR

Anonym skriver:

Er nelig også det jeg hele tiden går og tænker over

Håber du finder ud af det .. Ved os godt hvor svært det kan være

Anmeld

5. december 2011

GønskE

et kys er måske meget fredeligt, hvis det endelig var..

men hvorfor tvivle? - når du selv siger din kusine har ødelagt meget for dig, og har prøvet mange gange, så ville jeg da aldrig stole på hende, og hvorfor overhovedet bruge tid på hende, tænker jeg. Har selv fravalgt en kusine, så ved hvad jeg snakker om

ville glemme det, og så nyde tiden med din kæreste, hvis det er ham du vil være sammen med

Anmeld

5. december 2011

Smølf

Jeg synes ikke det lyder som om, at i har et stabilt parforhold, når i har en problemstilling, som den du beskriver. På den baggrund alene, synes jeg ikke i skal planlægge en graviditet.
Synes ikke man kan være bekendt bevidst, at sætte et barn i verden, hvis man på forhånd har en ide om, at forholdet ikke holder.

Håber du finder ud af hvad du vil og held og lykke fremover

/smølf

Anmeld

5. december 2011

A&F

Synes ikke du skal tænke for meget over det med din kusine. Du kender hende bedst. Derfor synes jeg ikke, at du skal lade hende tage de gode ting fra dig. Et af de vigtigste elementer i et forhold, er tillid. Er der ikke tillid, hvorfor så leve sammen? Vent lidt med pb. indtil du ved, hvor I/du står henne. Måske er du i virkeligheden usikker på dig selv ?

Held og lykke

Anmeld

5. december 2011

Jonas1989

Ej hvor sygt!Det var også det der skete mellem mig , min forlovet og hendes kusine , hun sagde dog at jeg havde "kneppet" hende (altså min kæretes kusine sagde det)Og mig og min kæreste kom sammen fra da jeg var 14 år så har ikke været i seng med andre end min kæreste (derfor kalder nogen mig svans, men det er kun hende der kan tænde mig, og nu har vi fået en dreng) , så jeg blev meget ked af det da kusinen sagde det, og har ikke snakket med hende siden! Heller ikke til fødselsdage . Min kæreste havde det ligesom dig.

Anmeld

5. december 2011

Lou87

Ved ikk li hva jeg ska sige ang forholdet andet end prøv først og find ud af hva du selv vil først... Og det vigtigste: sys SLET ikk i skal gå i gang med pb hvis i har det sådan!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.