Min arbejdsplads - arrhgggg ;(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

403 visninger
4 svar
0 synes godt om
5. december 2011

Fru.Mäes <3

Heej alle skønne kvinder 

Jeg er så uheldig at Felix bare ser forfærdelig ud i dag, af eksem over hele kroppen!! Han klør, klør og klør som en tosset..

Nåh, men fik en tid ved lægen kl. 13.15 - så valgte at blive hjemme fra jobbet i dag og have en barnets første sygedag.. Da han virkelig er ked af det og har sovet SÅ dårligt..

Ringer på jobbet og siger at jeg ikke kommer i dag - det er bare i oden..

Nu har min chef så lige ringede, og jeg sagde til min kollega at jeg nok skulle ringe når jeg havde været ved lægen med ham.. 

Er det ikke frækt af hende?! Og det skal LIGE siges at hun ikke ringer for at spørge til hvordan det går!!

Rikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2011

sarahb

jeg mener godt abejdsgiver må ringe når du har barn syg.

Er ikke helt sikker, men det mener jeg godt.

Anmeld

5. december 2011

Carl-Emil's mor

<3 skriver:

Heej alle skønne kvinder 

Jeg er så uheldig at Felix bare ser forfærdelig ud i dag, af eksem over hele kroppen!! Han klør, klør og klør som en tosset..

Nåh, men fik en tid ved lægen kl. 13.15 - så valgte at blive hjemme fra jobbet i dag og have en barnets første sygedag.. Da han virkelig er ked af det og har sovet SÅ dårligt..

Ringer på jobbet og siger at jeg ikke kommer i dag - det er bare i oden..

Nu har min chef så lige ringede, og jeg sagde til min kollega at jeg nok skulle ringe når jeg havde været ved lægen med ham.. 

Er det ikke frækt af hende?! Og det skal LIGE siges at hun ikke ringer for at spørge til hvordan det går!!

Rikke

Du har ikke en fredning blot fordi det er barnets første sygedag - desværre! Det har jeg ihvertfald aldrig oplevet. Og måske kunne du se på det med andre briller : din chef finder dig så kompetent at personen havde behov for atVære i dialog med dig istedet for at se det somVærende frækt??:/

Anmeld

5. december 2011

Fru.Mäes <3

sarahb skriver:

jeg mener godt abejdsgiver må ringe når du har barn syg.

Er ikke helt sikker, men det mener jeg godt.

Har hellere ikke det bedste forhold til min chef - så bliver nok bare irriteret når hun ringer, når jeg har sagt at jeg nok skulle ringe tilbage 

Fandme godt man snart er færdig der 

Tak fordi du gad at læse og svare, trængte lige til at komme af med noget galde 

Anmeld

5. december 2011

Fru.Mäes <3

Höör skriver:

Du har ikke en fredning blot fordi det er barnets første sygedag - desværre! Det har jeg ihvertfald aldrig oplevet. Og måske kunne du se på det med andre briller : din chef finder dig så kompetent at personen havde behov for atVære i dialog med dig istedet for at se det somVærende frækt??:/

Jah, men tror ikke det er derfor hun ringer!!! Man er så speciel!!

Men har hellere ikke det bedste forhold til hende  Trængte bare lige til at komme ud med det!!

Tak fordi du gad og læse - og svar tilbage 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.