julegave til manden??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

310 visninger
7 svar
0 synes godt om
5. december 2011

bobbles

har simpelthen ingen ideer, hvad søren kan man finde på at finde til manden til jul? vi har aftalt et beløb på ca 200 kr til hver

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2011

Alexander&Lærke

Frøken Christiansen skriver:

har simpelthen ingen ideer, hvad søren kan man finde på at finde til manden til jul? vi har aftalt et beløb på ca 200 kr til hver

Hvad med et stykke lækkert tøj, en god vin eller noget lækkert chokolade..... 

Anmeld

5. december 2011

HeidiØ

En oplevelse Man kan få smartbox til 199,- og opefter ved jeg - og så får du i øvrigt også noget ud af det

Anmeld

5. december 2011

bobbles

Mette&Alexander skriver:

Hvad med et stykke lækkert tøj, en god vin eller noget lækkert chokolade..... 

vin er han ikke så meget til, og chokoladen er nok ikke god da han har sukker syge

Anmeld

5. december 2011

Alexander&Lærke

vin er han ikke så meget til, og chokoladen er nok ikke god da han har sukker syge

nå ja det kan jeg godt se, ellers vil jeg også sige en oplevese pakke.... Jeg regner med at give min kæreste sådan en med et hotel ophold, da jeg synets vi trænger til det..... 

Anmeld

5. december 2011

Meliora

Hvad med en god bog eller tegneserie? Eller en film?

Er han til playstation kan jeg anbefale det her spil:http://www.elgiganten.dk/product/spil-konsol/spil-playstation-3/PS3KILLZ3/killzone-3-ps3

Det er VILDT billigt hos elgiganten, da alle andre steder tager 200-300 kr. for lige præcis det spil, som er en meget populært og anmelderrost spil (købte det selv til min mand i adventsgave)

Anmeld

5. december 2011

Meliora

Hvad med en god bog eller tegneserie? Eller en film?

Er han til playstation kan jeg anbefale det her spil:http://www.elgiganten.dk/product/spil-konsol/spil-playstation-3/PS3KILLZ3/killzone-3-ps3

Det er VILDT billigt hos elgiganten, da alle andre steder tager 200-300 kr. for lige præcis det spil, som er en meget populært og anmelderrost spil (købte det selv til min mand i adventsgave)

Anmeld

5. december 2011

bobbles

Mette&Alexander skriver:

nå ja det kan jeg godt se, ellers vil jeg også sige en oplevese pakke.... Jeg regner med at give min kæreste sådan en med et hotel ophold, da jeg synets vi trænger til det..... 

uhh ja det kunne da være dejligt, men er lige blevet mor for snart 3 måneder siden så der går nok lidt før jeg kunne gøre sådan noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.