Barsels gave...Hvad????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

425 visninger
7 svar
0 synes godt om
5. december 2011

Alexander&Lærke

Hej Piger...

Håber i kan hjælpe mig, min veninde fødte i sidste uge endnu en pige, hun har en i forvejen på 3. Jeg vil jo gerne give hende en barsels gave til den bette nye... Men havd????.... Jeg tænker når man 2 af samme køn er det måske ikke tøj eller legetøj man mangler mest af... Men havd så...????

Har overvejet at spørge hende om der er noget hun mangler til den bette men kan man det?...

Nogen der har 2 af hver køn og kan fortælle havd det så kunne være en ide at give eller bare nogle nogen ideer...??????? 

Skal have den købt i morgen da jeg skal besøge hende og den bette på torsdag, glæder mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2011

132319

Søs Fengers vuggeviser er fantastisk

Ellers noget andet børnemusik, Kaya Brüels "Jeg fandt en sang på vejen" og "Med Dannebro på næsen" hitter stort herhjemme

Jeg ville også sørge for en storesøster-gave til den store...

Anmeld

5. december 2011

Maja_4000

Vi blev spurgt hvad vi manglede .. Og fik derfor f.eks. en babyalarm
Ellers ville jeg blive glad for noget lækkert mærketøj som man måske er for nærig til selv at købe (:

Og ellers køb noget til mor i stedet .. Gavekort til frisør eller lignende .. Dét ville jeg i hvert fald være blevet glad for !

Anmeld

5. december 2011

Alexander&Lærke

132319 skriver:

Søs Fengers vuggeviser er fantastisk

Ellers noget andet børnemusik, Kaya Brüels "Jeg fandt en sang på vejen" og "Med Dannebro på næsen" hitter stort herhjemme

Jeg ville også sørge for en storesøster-gave til den store...

Ja den er god, den har vi faktisk selv, tænkt at jeg ikke engang har tænkt på det.... Og ja storesøster skal også have noget men det er ikke så svært.... Hun er en rigtigt prinsesse..

Anmeld

5. december 2011

Alexander&Lærke

Maja_4000 skriver:

Vi blev spurgt hvad vi manglede .. Og fik derfor f.eks. en babyalarm
Ellers ville jeg blive glad for noget lækkert mærketøj som man måske er for nærig til selv at købe (:

Og ellers køb noget til mor i stedet .. Gavekort til frisør eller lignende .. Dét ville jeg i hvert fald være blevet glad for !

Ja det var da også lækkert, det skal dog ikke være en dyr en..... sådan ca et par hunderede.... Jeg ved dog også at hun har meget hummel tøj, det kan jeg huske fra storesøster... Men det kunnne selvfølgelig også være noget andet fin mærketøj.... tak for forslag.

Anmeld

5. december 2011

oerbaek

vi har 3 drenge vi fik til nr 2 et gavekort til biografen til min mand og jeg og til nr. 3 et gavekort til brunch på en cafe. altså lidt forkælelse til os forældre... 

ellers har jeg været glad for at få nogle cder fra glad baby, de er helt fantastiske og kan købes på www.gladbaby.dk 

Anmeld

5. december 2011

delimus

Mette&Alexander skriver:

Hej Piger...

Håber i kan hjælpe mig, min veninde fødte i sidste uge endnu en pige, hun har en i forvejen på 3. Jeg vil jo gerne give hende en barsels gave til den bette nye... Men havd????.... Jeg tænker når man 2 af samme køn er det måske ikke tøj eller legetøj man mangler mest af... Men havd så...????

Har overvejet at spørge hende om der er noget hun mangler til den bette men kan man det?...

Nogen der har 2 af hver køn og kan fortælle havd det så kunne være en ide at give eller bare nogle nogen ideer...??????? 

Skal have den købt i morgen da jeg skal besøge hende og den bette på torsdag, glæder mig

Ja enten noget til mor eller hvis hun ikke er startet på barnets bog endnu, så er det også en mulighed 

Anmeld

5. december 2011

Alexander&Lærke

oerbaek skriver:

vi har 3 drenge vi fik til nr 2 et gavekort til biografen til min mand og jeg og til nr. 3 et gavekort til brunch på en cafe. altså lidt forkælelse til os forældre... 

ellers har jeg været glad for at få nogle cder fra glad baby, de er helt fantastiske og kan købes på www.gladbaby.dk 

Ja det var også en god ide.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.