At være veludhvilet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

372 visninger
4 svar
0 synes godt om
5. december 2011

Carina1977

Jeg har for første gang i flere uger, fundet ud af hvordan det er at være veludhvilet....sikke en forskel. 

Sov fra kl. 20 igår aftes og så helt indtil kl. 5.30 imorges uden at vågne en eneste gang.

har langt mere energi og har ikke engang lyst til at udsætte opvasken og vasketøjet. Så nu vil jeg gå igang med det 

Hav en dejlig dag allesammen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2011

Risen

Carina1977 skriver:

Jeg har for første gang i flere uger, fundet ud af hvordan det er at være veludhvilet....sikke en forskel. 

Sov fra kl. 20 igår aftes og så helt indtil kl. 5.30 imorges uden at vågne en eneste gang.

har langt mere energi og har ikke engang lyst til at udsætte opvasken og vasketøjet. Så nu vil jeg gå igang med det 

Hav en dejlig dag allesammen 

Fab! Gid det var mig.. Synes denne graviditet er på sit værste med hensyn til overskud.. God arbejdslyst

Anmeld

5. december 2011

Carina1977

Risen skriver:

Fab! Gid det var mig.. Synes denne graviditet er på sit værste med hensyn til overskud.. God arbejdslyst

Heheh men jeg er jo heller ikke gravid, men har været i vildt meget underskud med søvm de sidste mange uger, og det er jo ikke smart.

Nu mangler jeg kun opvasken og så tror jeg også at energien er ved at være opbrugt for denne gang, og så vil jeg derefter tage mig en lille lur, så jeg har energi igen, når min søn kommer hjem fra skole 

Jeg kan godt huske den allersidste tid i graviditeten.....det var meget usammenhængende søvn man fik. Men på et tidspunkt får du din krop tilbage, og så kan du sove igen, hvis ellers den lille vil lade dig gøre det 

Anmeld

5. december 2011

Risen

Carina1977 skriver:

Heheh men jeg er jo heller ikke gravid, men har været i vildt meget underskud med søvm de sidste mange uger, og det er jo ikke smart.

Nu mangler jeg kun opvasken og så tror jeg også at energien er ved at være opbrugt for denne gang, og så vil jeg derefter tage mig en lille lur, så jeg har energi igen, når min søn kommer hjem fra skole 

Jeg kan godt huske den allersidste tid i graviditeten.....det var meget usammenhængende søvn man fik. Men på et tidspunkt får du din krop tilbage, og så kan du sove igen, hvis ellers den lille vil lade dig gøre det 

Hvordan kan det være du ikke har fået noget søvn søde?  

Er kun i uge 7, så det tegner ikke lyst for fremtiden.. hehe  

Anmeld

5. december 2011

Carina1977

Risen skriver:

Hvordan kan det være du ikke har fået noget søvn søde?  

Er kun i uge 7, så det tegner ikke lyst for fremtiden.. hehe  

Jeg har døjet med kramper i mine fødder, så har ikke rigtigt kunnet sove for det, og så gik jeg hen og fik en skæv søvnrytme. Men nu er kramperne væk for nu og nat er blevet til nat igen 

Åhh ja så har du jo mange uger igen. Det kan være din energi kommer igen.....jeg var meget træt i starten af graviditeten, da jeg ventede min søn. I 2. trimester, synes jeg egentlig energien vendte tilbage igen, for så at gå den modsatte vej igen sidst i graviditeten. Så der er lys forude 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.