Sådan en hula hoop ring..gør den noget!??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2011

Bebisim

Hvor meget koster sådan en ? Og hvor meget vejer den Jeg har mave tilbage efter kejsersnit. Maven er kun bulet ud, altså ingen løse hud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2011

Christina.78

Bebisim skriver:

Hvor meget koster sådan en ? Og hvor meget vejer den Jeg har mave tilbage efter kejsersnit. Maven er kun bulet ud, altså ingen løse hud

Altså føtex har den til 119 ,- i denne uge

Anmeld

5. december 2011

Maja_4000

Følger lige med Har overvejet at købe den i Føtex :b

Anmeld

5. december 2011

AnneBJ

Kombineret med en 1500 kcal kostplan har jeg smidt 11 cm i taljen ved at bruge den i 4 uger. 

Jeg startede stille ud, og lod til sidst være at bruge den før mine blå mærker var helt væk. Så gik jeg igang igen, kun 5-10 min pr. dag, hveranden dag. Nu kan kan jeg bruge den så længe og så tit jeg vil uden at få mærker. Jeg er lidt øm på hoftebenene lige bagefter men ellers ikke.

Jeg har købt den tungeste på 2,2 kg, men man vænner sig hurtigt til vægten, og jeg synes det gør den nemmere at holde i gang end dem helt uden vægt fx.

Min er købt hos loebeshop.dk for 429 kroner incl. porto. Husk at ringen skal skilles ad i kvarte, eller lægges ned, når man ikke bruger den.

Anmeld

5. december 2011

Maja88

AnneBJ skriver:

Kombineret med en 1500 kcal kostplan har jeg smidt 11 cm i taljen ved at bruge den i 4 uger. 

Jeg startede stille ud, og lod til sidst være at bruge den før mine blå mærker var helt væk. Så gik jeg igang igen, kun 5-10 min pr. dag, hveranden dag. Nu kan kan jeg bruge den så længe og så tit jeg vil uden at få mærker. Jeg er lidt øm på hoftebenene lige bagefter men ellers ikke.

Jeg har købt den tungeste på 2,2 kg, men man vænner sig hurtigt til vægten, og jeg synes det gør den nemmere at holde i gang end dem helt uden vægt fx.

Min er købt hos loebeshop.dk for 429 kroner incl. porto. Husk at ringen skal skilles ad i kvarte, eller lægges ned, når man ikke bruger den.

hvorfor skal den skilles ad Anne?

Anmeld

5. december 2011

AnneBJ

Maja88 skriver:

hvorfor skal den skilles ad Anne?

Kun hvis man ikke lægger den ned.. Men det fordi leddene den er samlet af ikke kan holde til at stå fx skråt op af en væg..

Anmeld

5. december 2011

Maja88

AnneBJ skriver:

Kun hvis man ikke lægger den ned.. Men det fordi leddene den er samlet af ikke kan holde til at stå fx skråt op af en væg..

altså det gør min.-vidste det ikke. og dem i fitness hænger også

Anmeld

5. december 2011

AnneBJ

Maja88 skriver:

altså det gør min.-vidste det ikke. og dem i fitness hænger også

Men den må også gerne hænge. Men når den står kan den "falde" sammen - det er svært at forklare, men jeg kender 2 hvis ring er gået i stykker af at stå

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.