julegave til svigerpops??????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

316 visninger
6 svar
0 synes godt om
5. december 2011

henh01

Jeg er helt på herrens mark..

Min svigerfar skal selvfølgelig også have en lille julegave af os i år, en han vil ikke fortælle hvad han ønsker sig fordi han ikke synes vi skal bruge vores penge på ham.. Men vi vil jo alligevel finde en lille ting.

Vi har indkøbt lidt til en kurv med whiskey, chokolade, lidt sæbe, kaffe osv. Men der må gerne komme en lille gave i kurven også.

Gode råd tages imod med kyshånd?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2011

Camillakn

Hvis han er typen der kan lide at læse er en bog j en god ide, kan han lide at lave mad så noget køkken gejl. Det var lige lidt herfra, GOD JUL

Anmeld

5. december 2011

henh01

Camillakn skriver:

Hvis han er typen der kan lide at læse er en bog j en god ide, kan han lide at lave mad så noget køkken gejl. Det var lige lidt herfra, GOD JUL

Jeg tror ikke han er til bøger. Men tak for input

Anmeld

5. december 2011

livhemdrup

hvad med en dvd film? mine sviger ønskede sig filmen med ham der bonderøven. pyjamas, morgen kåbe nye hjemmesko ur parfume

Anmeld

5. december 2011

Camillakn

henh01 skriver:

Jeg tror ikke han er til bøger. Men tak for input

Det var så lidt

Anmeld

5. december 2011

henh01

livhemdrup skriver:

hvad med en dvd film? mine sviger ønskede sig filmen med ham der bonderøven. pyjamas, morgen kåbe nye hjemmesko ur parfume

Hjemmesko ville nok falde i god jord.

Kender dem ikke særlig godt - min kæreste har ikke det bedste forhold til sin far og har aldrig boet ved ham, så i bund oig grund ved vi ikek rigtig hvad de er til.

Anmeld

5. december 2011

livhemdrup

henh01 skriver:

Hjemmesko ville nok falde i god jord.

Kender dem ikke særlig godt - min kæreste har ikke det bedste forhold til sin far og har aldrig boet ved ham, så i bund oig grund ved vi ikek rigtig hvad de er til.

Så kan jeg godt se det kan være lidt svært.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.