Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nogle der vil tjekke om de kan logge ind???
kan godt skrive mine oplysninger - og trykke godkend - men så går den i stå..
Er det deres side - eller min computer der er knas med??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Toshiba skriver: Nogle der vil tjekke om de kan logge ind??? kan godt skrive mine oplysninger - og trykke godkend - men så går den i stå.. Er det deres side - eller min computer der er knas med??
NNM skriver: jeg kan komme på via min mobil hvertfald. men kan da godt lige tjekke om jeg kan på computeren. skal alligevel ind og ha overført penge fra en konto til en anden.
jeg kan komme på via min mobil hvertfald. men kan da godt lige tjekke om jeg kan på computeren. skal alligevel ind og ha overført penge fra en konto til en anden.
det må du meget gerne.... ARH håber ski ikke det er min computer
Toshiba skriver: det må du meget gerne.... ARH håber ski ikke det er min computer
NNM skriver: kom kun komme til at ha tastet mine oplysninger og så de der tal fra nemide og så er der grå skærm på deres hjemme side.
kom kun komme til at ha tastet mine oplysninger og så de der tal fra nemide og så er der grå skærm på deres hjemme side.
sådan gør min også
nå men tusind tak - så er det HELDIGVIS ikke min computer der er knas med
Jeg kan heller ikke komme ind på den
Der er kun grå skærm..
Frk.Skruk skriver: Jeg kan heller ikke komme ind på den Der er kun grå skærm..
belastende... sådan noget skal ski virke når man skal bruge det
jeg kan heller ik komme ind
Min duer heller ikke på computeren - men fint på telefonen
Jeg oplever flere sider der gør sådan i dag. Måske man skulle prøve at trace dem
og de virker så igen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128