Hjælp til en sang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.167 visninger
22 svar
0 synes godt om
5. december 2011

Becks

Jeg søger en salme, som blev sunget i kirken til en konfirmation jeg var til for 2 år siden..

Jeg ved ikke hvad den hedder, men der var gang i den og det er ikke en normal salme tror jeg - Ved det ikke

Jeg synes den var så god, og kom sådan til at tænke på den idag i kirken, da jeg var til barnedåb..

Nogen der ved hvilken jeg snakker om, og evt. kan smide et link til youtube eller noget?

Hilfe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2011

Dinsen

hmm kan du måske komme med lidt mere... :-)

Anmeld

5. december 2011

Becks

Dinsen skriver:

hmm kan du måske komme med lidt mere... :-)

Nej desværre

Aner ikke hvad de synger eller hvad den hedder.. Ved bare at det ikke var en "normal" salme, som man normalt synger i kirken.. Der var okay med rytme i den..

Anmeld

5. december 2011

Isabella_mor

Tutter skriver:

Nej desværre

Aner ikke hvad de synger eller hvad den hedder.. Ved bare at det ikke var en "normal" salme, som man normalt synger i kirken.. Der var okay med rytme i den..

dennher??

http://www.youtube.com/watch?v=7FDntSPKnV4&feature=related

Anmeld

5. december 2011

AnneBJ

Jeg tror jeg ved hvilken du tænker på... men altså jeg ved ikke hvad det er for en! Jeg var til barnedåb i sommers hvor vi sang den, og kan ikke hsuke den andet end den var god og sådan lidt "frisk" Håber nogle andre kan opklare mysteriet for dig (og mig...! )

Anmeld

5. december 2011

Becks

isabellamor skriver:

dennher??

http://www.youtube.com/watch?v=7FDntSPKnV4&feature=related

Nej desværre.. >Den er ellers også god den der

Anmeld

5. december 2011

Isabella_mor

Tutter skriver:

Nej desværre.. >Den er ellers også god den der

det var hvertfald min yndlings dengang jeg var i konfirmationsalderen... 

Anmeld

5. december 2011

SS82

Dem i har været til barnedåb Og konfirmation hos har de ikke fået salmerne så i måske kan få navnet der fra??

Anmeld

5. december 2011

Becks

AnneBJ skriver:

Jeg tror jeg ved hvilken du tænker på... men altså jeg ved ikke hvad det er for en! Jeg var til barnedåb i sommers hvor vi sang den, og kan ikke hsuke den andet end den var god og sådan lidt "frisk" Håber nogle andre kan opklare mysteriet for dig (og mig...! )

Ja Frisk - lige præcis

Ih håber der er nogle der kan finde den for os

Jeg spurgte min veninde, om hun stadig havde det kort der lå i kirken, da datteren blev konfirmeret, der stod salme numrene på - Men desværre..

Anmeld

5. december 2011

Becks

Slott skriver:

Dem i har været til barnedåb Og konfirmation hos har de ikke fået salmerne så i måske kan få navnet der fra??

Min veninde, der fik sin datter konfirmeret for nogle år siden, spurgte jeg nemlig, men de har ikke kortet hvor salme numrene stod på..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.