Kan jeg være gravid alligevel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

826 visninger
10 svar
0 synes godt om
4. december 2011

Anonym trådstarter

Jeg havde en SA inden jeg testede positivt (Heldigvis)

Lægen konstaterede der havde været en graviditet, men efter en kraftig blødning en lille uge før testdag mistede jeg.

Sagen er den, at jeg stadig ikke har fået min menstruation og de seneste dage haft lyst til popcorn kan ikke fordrage popcorn ellers. Igår aftes og og her til aften har jeg haft kvalme. Jeg ville have været 5+5 idag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2011

Toshiba

Anonym skriver:

Lægen konstaterede der havde været en graviditet, men efter en kraftig blødning en lille uge før testdag mistede jeg.

Sagen er den, at jeg stadig ikke har fået min menstruation og de seneste dage haft lyst til popcorn kan ikke fordrage popcorn ellers. Igår aftes og og her til aften har jeg haft kvalme. Jeg ville have været 5+5 idag.

prøv at teste... det giver som regl et bedre billede, end vi kan give dig??

Anmeld

4. december 2011

L83

Anonym skriver:

Alt kan vel lade sig gøre. Jeg synes helt klart at du skal tage en test i morgen

Anmeld

5. december 2011

Anonym trådstarter

Toshiba skriver:

prøv at teste... det giver som regl et bedre billede, end vi kan give dig??

Skal købe en test imorgen det var bare om der var nogle der havde prøvet det samme

Anmeld

5. december 2011

Anonym trådstarter

Linda83 skriver:

Alt kan vel lade sig gøre. Jeg synes helt klart at du skal tage en test i morgen

Det ville være en dejlig julegave at få.

Vil teste imorgen

Anmeld

5. december 2011

l.kjoeller

Anonym skriver:

ved ikke om det vil vil give et retmæssigt billed at tage en almindelig graviditetstest da der stadig kan være hcg i dit system. jeg ville få lægen til at tage en ny bloprøve og se om dit hcg tal er steget siden sidst (hvis du fik ta´get bloprøve, ellers kan han se om tallet svarer til hvad det skal fik samme svar som dig af lægen og er altså stadig gravid

Anmeld

5. december 2011

l.kjoeller

l.kjoeller skriver:

ved ikke om det vil vil give et retmæssigt billed at tage en almindelig graviditetstest da der stadig kan være hcg i dit system. jeg ville få lægen til at tage en ny bloprøve og se om dit hcg tal er steget siden sidst (hvis du fik ta´get bloprøve, ellers kan han se om tallet svarer til hvad det skal fik samme svar som dig af lægen og er altså stadig gravid

skal dog siges jeg ikke blødte men havde smerter og mit hcg steg ikke tilfredsstillende

Anmeld

5. december 2011

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

Jeg tager en test imorgen og viser den positiv må jeg til lægen og have taget blodprøve

Tillykke med din spire

Anmeld

5. december 2011

l.kjoeller

Anonym skriver:

Jeg tager en test imorgen og viser den positiv må jeg til lægen og have taget blodprøve

Tillykke med din spire

TAk i lige måde snart forhåbentligt

Anmeld

5. december 2011

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

TAk i lige måde snart forhåbentligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.