Anonym skriver:
Vi fik en dejlig datter for fjorten dage siden og min mand har været en stor hjælp og støtte. Da hun kom til verden ved kejsersnit stod han for bleskift osv den første uge, da jeg var meget besværet af smerter.
Nu begynder hverdagen igen og i morgen starter han på arbejde. Og jeg panikker fuldstændigt! Jeg er så bange for at håndtere vores datter, føler mig slet ikke rustet til at være alene med hende. Har tudet hele aftenen og har angstanfald.
Jeg ved jo egentlig godt, at jeg kan klare det, men lige nu kan jeg bare ikke 
jeg havde det på samme måde, men min sundhedsplejerske og minve nære venner og familie var en super god støtte som kom forbi og hyggede lidt med os ind imellem..
så jeg var faktisk ikke helt alene med min søn før efter han var over en måned gammel..
set i bakspejlet gad jeg så godt at jeg havde været helt alene med ham noget oftere fordi at jeg så havde mulighed for at lære ham bedre at kende. det tog lidt længere tid fordi at jeg hele tiven havde "gæster" som jeg selv havde inviteret fordi jeg i bund og grund nok var bange for at være alene og bange for at jeg ikke kunne håndtere at være mor..
men det gik faktisk overraskende godt da jeg så begyndte at være mere og mere alene med ham. og min angst forsvandt hurtigt..
det skal nok gå..
Anmeld