Kontanthjælp og udbetaling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

394 visninger
5 svar
0 synes godt om
4. december 2011

Anonym trådstarter

Jeg har fået job efter min barsel hvor jeg har været på KH... MEN kommer til at tænke på om ikke man egentlig går "glip" af en måned med penge
For hvis jeg f.eks bliver ansat et sted d. 1 i en måned og de laver løn d. 20.. så får jeg for de 20 dage den næste første.. men jeg får vel ikke nogen KH d. 1 når jeg nu starter job????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2011

Toshiba

Anonym skriver:

Jeg har fået job efter min barsel hvor jeg har været på KH... MEN kommer til at tænke på om ikke man egentlig går "glip" af en måned med penge
For hvis jeg f.eks bliver ansat et sted d. 1 i en måned og de laver løn d. 20.. så får jeg for de 20 dage den næste første.. men jeg får vel ikke nogen KH d. 1 når jeg nu starter job????

begge dele er bagud betalt - så der burde ikke komme et "slip" dog vil du den måned du første gang får fuld kontant hjælp modtager for de sidste 10 dage fra gammelt sted.

Anmeld

4. december 2011

1977

Profilbillede for 1977

Det kommer an på - er du på fast månedsløn eller timelønnet

Anmeld

4. december 2011

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

Kh er vel bagudrettet ligesom løn er? Su er forudbetalt men er da ulogisk hvis kh også er det??:/

Anmeld

4. december 2011

1977

Profilbillede for 1977
Höör skriver:

Kh er vel bagudrettet ligesom løn er? Su er forudbetalt men er da ulogisk hvis kh også er det??:/

Den er bagusbetalt - det var den da jeg skulle have en mdr kontankhjælp, for jeg ville optjene dagpenge samtidig, og skulle derfor betale det tilbage

Anmeld

4. december 2011

Carl-Emil's mor

Jeanne skriver:

Den er bagusbetalt - det var den da jeg skulle have en mdr kontankhjælp, for jeg ville optjene dagpenge samtidig, og skulle derfor betale det tilbage

Jamen så står ts heller ikke uden penge en mdr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.