Jeg havde engang en iPhone

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

490 visninger
4 svar
0 synes godt om
4. december 2011

1977

Profilbillede for 1977

eller rettere......jeg har den stadig, men kun når jeg er alene hjemme. Ellers sidder enten manden eller knægten og spiller på den

Måske man burde bede ham den store anskaffe  sig sin egen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2011

Troldemommi

:-) det "problem kender min mand godt, han har en iphone4 men jeg er rigtig glad for den telefon så det sker tit han må spørge mig om han må LÅNE sin egen telefon :-)

Det er bare sådan en dejlig ting at have :-)

Jeppe har accepteret at jeg bruger den meget han forlanger bare jeg sætter den til opladning når jeg har kørt den for langt ned :-)

Vi har snakket om at jeg også skal have en smartphone men vi har ikke life råd pt, den er jo lidt smådyr  :-)

Monica

Anmeld

4. december 2011

1977

Profilbillede for 1977
Monica P skriver:

:-) det "problem kender min mand godt, han har en iphone4 men jeg er rigtig glad for den telefon så det sker tit han må spørge mig om han må LÅNE sin egen telefon :-)

Det er bare sådan en dejlig ting at have :-)

Jeppe har accepteret at jeg bruger den meget han forlanger bare jeg sætter den til opladning når jeg har kørt den for langt ned :-)

Vi har snakket om at jeg også skal have en smartphone men vi har ikke life råd pt, den er jo lidt smådyr  :-)

Monica

Hihi De må også gerne låne den. Mit "problem" er at jeg spiller wordfeud og de angry birds - så når den bibber er det min tur, og det er de ikke helt tilfredse med. Der skal jo liiiiiiige spilles på den bane (ja tak - det er mig, der har købt både telefon og spil, men niks jeg må vente )

Anmeld

4. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg spiller også tit på kærestens telefon  Men dog ikke så meget som det lyder til at de gør ved dig

Anmeld

4. december 2011

Troldemommi

Jeanne skriver:

Hihi De må også gerne låne den. Mit "problem" er at jeg spiller wordfeud og de angry birds - så når den bibber er det min tur, og det er de ikke helt tilfredse med. Der skal jo liiiiiiige spilles på den bane (ja tak - det er mig, der har købt både telefon og spil, men niks jeg må vente )

ja Angry Birds er et super godt spil :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.