Reima flyverdragt på tilbud

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.707 visninger
11 svar
0 synes godt om
4. december 2011

Mussen2

Jeg skal have købt en flyverdragt til tøsen og tror vi skal prøve en Reima denne gang. Hun er llige gået op i en str 98 i at andet tøj og hendes nuværende flyverdragt fra Cupcake er en str. 92 og den er altså for lille nu.

Mit sp. er hvor meget skal man give når den er på bud? Vil jo gerne købe til den rigtige pis. Hvad har i været heldige at købe dem til?

Dernæst hvad størrelse skal hun have? Synes alle siger de er store i størrelsen. Vil det så sige jeg skal købe en str. 92. På trods af hun lige er gået over i en str 98. generelt.

Takker på forhånd for jeres hjælp.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2011

Maise

hvis hun lige er gået over i en str. 98 ville jeg købe en 98 og ikke en 92, da hun jo skal passe den frem til april måned. hvor gammel er hun og hvor høj?? Prøv at kigge på trendsales hvis du ikke har noget imod at de evt. er brugte. Nogen er også nye. Jeg købte en cupcake vinterjakke til 375-, spritny ( normalpris 799-,) og en mynimo flyverdragt til 375-, spritny som også normalt koster omkring 800-,. Så der er penge at spare. Min pige bliver 2 år til nytår og er lige gået op i en str. 92, hun er 88 cm høj og en str. 92 er fin og hun kan vokse i den.

Anmeld

4. december 2011

bøgelund

Mussen2 skriver:

Jeg skal have købt en flyverdragt til tøsen og tror vi skal prøve en Reima denne gang. Hun er llige gået op i en str 98 i at andet tøj og hendes nuværende flyverdragt fra Cupcake er en str. 92 og den er altså for lille nu.

Mit sp. er hvor meget skal man give når den er på bud? Vil jo gerne købe til den rigtige pis. Hvad har i været heldige at købe dem til?

Dernæst hvad størrelse skal hun have? Synes alle siger de er store i størrelsen. Vil det så sige jeg skal købe en str. 92. På trods af hun lige er gået over i en str 98. generelt.

vi har reima.. Anna er i en str. 80 - 86, og jeg har købt 86.. jeg syns ikke de er store i størrelsen, men meget alm.. så jeg ville tage 98.. så du ikke skal ud og købe ny igen til januar..

ved ikke hvor mange steder du kan finde den på udsalg nu.. så hvis du bare finder den på udsalg et sted, er det da lækkert.  

Anmeld

4. december 2011

Maise

Hvad koster en Reima fra ny??

Anmeld

4. december 2011

Mussen2

Maise skriver:

Hvad koster en Reima fra ny??

fra 899 og op tror jeg

kan se de kan fået til minus 25 lige nu

Anmeld

4. december 2011

Maise

Mussen2 skriver:

fra 899 og op tror jeg

kan se de kan fået til minus 25 lige nu

ja flyverdragter er dyre men 25 procent er ok.jeg vil personligt ikke give mere end 400 for en flyverdragt uanset om den er ny eller brugt.

Anmeld

4. december 2011

Mussen2

Maise skriver:

ja flyverdragter er dyre men 25 procent er ok.jeg vil personligt ikke give mere end 400 for en flyverdragt uanset om den er ny eller brugt.

Det er ogs¨sindsygt mange penge Har været heldig de andre sæsoner og kunne denne gang godt tænke mig at prøve Reima, men vil dælme heller ikke gve fuldpris, men de er også ret dyre brugte

Anmeld

5. december 2011

bøgelund

Mussen2 skriver:

www.houseofkids.dk har 25% på alle deres flyverdragter kun i dag..  

Anmeld

5. december 2011

Camulla

bøgelund skriver:

www.houseofkids.dk har 25% på alle deres flyverdragter kun i dag..  

He he, skulle jeg lige til at skrive  

Da jeg købte min drengs flyverdragt sagde damen, at man skulle købe den i et nummer større, end han normalt bruger. Han bruger 98-104 og hans flyverdragt er 110 og den er helt perfekt. Der skulle være godt med plads ved skuldrene, et helt "håndtag" når man løfter op. Ved ikke lige hvordan jeg skal forklare det...

Anmeld

5. december 2011

bøgelund

Camulla skriver:

He he, skulle jeg lige til at skrive  

Da jeg købte min drengs flyverdragt sagde damen, at man skulle købe den i et nummer større, end han normalt bruger. Han bruger 98-104 og hans flyverdragt er 110 og den er helt perfekt. Der skulle være godt med plads ved skuldrene, et helt "håndtag" når man løfter op. Ved ikke lige hvordan jeg skal forklare det...

du får måske også kalender tilbus på mail. det er nogle fine tilbud.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.