Hvad skal gøres først?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. december 2011

Muhmi

Ren ble, morgenmad og så i dagens tøj...

Der er ingen grund til at have to kampe med Silas omkring det tøj der, så derfor får han bare nattøjet hurtigt på igen efter han har fået ren ble og så hygger vi lidt, morgenmad, nyt tøj, hygge og så sove igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2011

MyLove E

Her er det en blanding af et og to. Men altid en tør ble først, han tisser nemlig meget i løbet af natten. I morges havde han faktisk tisset igennem.

Vi har lidt spise problemer så det kommer an på hvornår han har spist om natten om vi spiser morgenmad med det samme.

Anmeld

4. december 2011

Leneur

Silje får en ren ble og nattøjet på igen lige meget om det er hverdag eller weekend. Så hygger vi i sofaen med børnetv ca 10-15 minutter inden jeg finder morgenmaden frem, så en ren ble igen og tøj på og ud af døren til dp, eller i weekenden ud at lege eller gå tur eller over at handle eller besøge nogen.....

Anmeld

4. december 2011

Silas&Mille

Her er det altid ren ble og tøj på, og så hygger vi med morgenmad

Anmeld

4. december 2011

Stumpen

ren ble - tøj - morgenmad.. 

Anmeld

4. december 2011

MetteS81

Vi har samme rutine hver morgen....ren ble, nattøjet på igen, tandbørstning, morgenmad og derefter alm tøj på

Anmeld

4. december 2011

Palaja

Her er det ren ble som det første. Og så tøj på, og derefter morgen mad. Nogle gange bliver maden indtaget i nattøj hvis tøsen er meget sulten 

Anmeld

4. december 2011

Bare mig..

I hverdagen må jeg tit vække hende selv om hun ikke skal tidligt op, så der er det ren ble, tøj og morgenmad. Står hun selv op vil hun have morgenmad før alt andet.

I weekenderne får hun/vi morgenmad først, hygger lidt, og så ren ble og tøj. -hun tisser oftest meget lidt om natten så jeg vurderer ar det godt kan vente lidt!

Anmeld

4. december 2011

Kløver

Anonym skriver:

Eller rettere...

Hvad før I først - når Jeres guldklumper vågner om morgen og er kommet op...

1. Giver dem ren ble og tøj på

2. Kun ren ble og nattøj på igen

3. Morgenmad og derefter ren ble og tøj på

Hos os sidder Daniel og leger i sengen mens jeg tager tøj på, så får han ren ble, så hygge og morgenmad, Og først rent tøj efter morgenmaden, da det alligevel bliver svinet til. Sammen med rent tøj får han ren ble, og så passer det med formiddagslur. Kan være det bliver anderledes når han starter i dagpleje om 1 mdrs tid :-)

Anmeld

4. december 2011

morethanperfect

Eller rettere...

Hvad før I først - når Jeres guldklumper vågner om morgen og er kommet op...

1. Giver dem ren ble og tøj på

2. Kun ren ble og nattøj på igen

3. Morgenmad og derefter ren ble og tøj på

Når han vågner får han altid ren ble med det samme .. Bagefter får han nattøj på igen , og får morgenmad og tandbørstning .. Så bagefter rent tøj og så afsted i Dp

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.