Gør jeg det rigtige? :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

565 visninger
8 svar
0 synes godt om
4. december 2011

Jonas1989

Davs i stuerne.

jeg er sådan lidt forvirret her   og meget i tvivl om jeg gør tingene rigtigt.

mig og min kæreste fik en lille dreng for knap nok 14 dage siden, derfor har vi jo haft travlt og det hele, men alt er gået meget bedre og nemmere end forventet

dog har mig og min kæreste haft det lidt hårdt sammen den sidste uges tid på grund af det snart er 1 år siden hendes mor døde, jeg skrev faktisk herinde om det i går og fik en dejlig hjælp!

jeg har planlagt at mig og kæreste + den lille skal på et hotel ophold i næste weekend hvor jeg har tænkt mig at forkæle hende med en tur i spa,  massage og en tur på resturant sammen, den lille skal self også være sammen med os da ingen af os har lyst til at være væk fra den lille i for lang tid.

Udover det vil jeg gerne have at hun slapper lidt af, så jeg vil lave mad, tage opvaske og de andre små ting.

udover det så er det snart hendes mor's et årsdag hvor hun døde, hvor jeg vil tage på kirkegården med min kæreste og vores søn hvor jeg så ville købe en fin jule blomst eller lignende.

Så jeg håber bare at jeg gør det rigtige og at det lyder godt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2011

SS82

jeg synes det lyder rigtig dejligt og en super ide. Rigtig sød take med det hele er sikker på hum bliver glad

Anmeld

4. december 2011

Muhmi

Jeg vil sige at du gør det helt rigtige!

Det er super dejligt at du tænker på hende i den her stund... Og især når man lige er blevet mor, så vil man rigtig gerne forkæles!

Synes meget godt om!

Anmeld

4. december 2011

Tystys14

Jonas1989 skriver:

Davs i stuerne.

jeg er sådan lidt forvirret her   og meget i tvivl om jeg gør tingene rigtigt.

mig og min kæreste fik en lille dreng for knap nok 14 dage siden, derfor har vi jo haft travlt og det hele, men alt er gået meget bedre og nemmere end forventet

dog har mig og min kæreste haft det lidt hårdt sammen den sidste uges tid på grund af det snart er 1 år siden hendes mor døde, jeg skrev faktisk herinde om det i går og fik en dejlig hjælp!

jeg har planlagt at mig og kæreste + den lille skal på et hotel ophold i næste weekend hvor jeg har tænkt mig at forkæle hende med en tur i spa,  massage og en tur på resturant sammen, den lille skal self også være sammen med os da ingen af os har lyst til at være væk fra den lille i for lang tid.

Udover det vil jeg gerne have at hun slapper lidt af, så jeg vil lave mad, tage opvaske og de andre små ting.

udover det så er det snart hendes mor's et årsdag hvor hun døde, hvor jeg vil tage på kirkegården med min kæreste og vores søn hvor jeg så ville købe en fin jule blomst eller lignende.

Så jeg håber bare at jeg gør det rigtige og at det lyder godt.

Hold op jeg bliver da helt varm om hjertet.  Jeg tror hun vil sætte virkelig meget pris, på alt det du gør for hende.  Vil da gerne have en opdatering senere på hvordan det går, og om hvordan hun tager det.

Anmeld

4. december 2011

Jonas1989

Muhmi skriver:

Jeg vil sige at du gør det helt rigtige!

Det er super dejligt at du tænker på hende i den her stund... Og især når man lige er blevet mor, så vil man rigtig gerne forkæles!

Synes meget godt om!

Det er jeg glad for at høre   var lidt i tvivl men tænkte nok at det var en god ide at få hende til at slappe af nu hvor det er lidt hårdt for hende.

nu går jeg ud fra at du selv har børn/barn , så hvad gjorde din mand for at få dig til at slappe af? ting såsom at vaske tøj, lave et varmt bad osv?. eller andre gode ideer?

Anmeld

4. december 2011

Nemesis

Det lyder som en rigtig dejlig overraskelse. Husk dog at din kæreste skal vlre færdig med at bløde førend hun kan komme i spaen. Det er ikke som alm. mens hvor man kan bruge tampon.

Jeg ville personligt nok hellere vente med spaopholdet lige her og nu og først fokusere på hendes mors årsdag og når jeres lille ny er lidt ældre så tage en spatur.

Dog kan hun jo stadig forkæles uden vand. fx med massage, en pedicure, eller en ansigtsbehandling.

Her fik jeg flere gange massage og det var vidunderligt og tiltrængt.

:-) Sisse

Anmeld

4. december 2011

Jonas1989

Nikita Victoria skriver:

Hold op jeg bliver da helt varm om hjertet.  Jeg tror hun vil sætte virkelig meget pris, på alt det du gør for hende.  Vil da gerne have en opdatering senere på hvordan det går, og om hvordan hun tager det.

jamen det kan jeg godt give dig

vil sende dig en besked via den her hjemmeside.

Anmeld

4. december 2011

Jonas1989

Nemesis skriver:

Det lyder som en rigtig dejlig overraskelse. Husk dog at din kæreste skal vlre færdig med at bløde førend hun kan komme i spaen. Det er ikke som alm. mens hvor man kan bruge tampon.

Jeg ville personligt nok hellere vente med spaopholdet lige her og nu og først fokusere på hendes mors årsdag og når jeres lille ny er lidt ældre så tage en spatur.

Dog kan hun jo stadig forkæles uden vand. fx med massage, en pedicure, eller en ansigtsbehandling.

Her fik jeg flere gange massage og det var vidunderligt og tiltrængt.

:-) Sisse

tak for de gode råd 

har selv tænkt over at få købt et kort til hende hvor hun kan komme til massage en gang om ugen her, også få lavet en ansigtsmaske da hun elsker det.

Anmeld

4. december 2011

Mor Christa

ej, det ltder bare super dejligt Synes bestemt du gør det rigtige.. Det er skønt, når manden lige træder til ! Det er nemlig hårdt at være mor Det var det hvert fald for mig - nu var det også mig der tog nætterne og amningen osv osv.. Kæresten var tilbage på arbejde 14 dage efter, så det var jo helt naturligt at det var mig der havde vores søn langt det meste af tiden!
Herhjemme var kæresten super god! Han havde sådan en vane med at lave en kop varm suppe til mig hver aften (så jeg fik det væske jeg skulle ha' ifbm. at jeg ammede ).. Mit hjerte smeltede lige hver gang han kom med den kop suppe .. Ellers var han også super god til at tage baby og skifte ble på ham. Han ordnede meget af det huslige i starten, da vores søn hang i babsen det meste af tiden. Så min hovedopgave var at tage mig af vores søn, og så klarede han egentlig ærterne for mig DEJLIGT!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.