Totalt lamt ? omkring en ovn... :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.489 visninger
6 svar
0 synes godt om
4. december 2011

HeidiØ

Altså.. vores ovn siges at ha pyrolyse - hvilken en af knapperne er det? Hvordan ser den ud?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2011

SpunkenJo

HeidiØ skriver:

Altså.. vores ovn siges at ha pyrolyse - hvilken en af knapperne er det? Hvordan ser den ud?

Det er garanteret den knap som har et P

Den varmer hele ovnen op til 600 grader (mener jeg) og så kam den ikke bruges i et par timer mens det står på

Så støvsuger du bare ovnen og tører den med en våd klud bagefter og vupti!! Ren ovn

Go fornøjelse

Anmeld

4. december 2011

Chalala85

Vores er en Siemens og der drejer man den ene knap over på P derefter kan den indstilles til 1,2 eller 3 afhægig af hvor beskidt den er. Skide smart

Anmeld

4. december 2011

HeidiØ

SpunkenJo skriver:

Det er garanteret den knap som har et P

Den varmer hele ovnen op til 600 grader (mener jeg) og så kam den ikke bruges i et par timer mens det står på

Så støvsuger du bare ovnen og tører den med en våd klud bagefter og vupti!! Ren ovn

Go fornøjelse

For filan da, det er smart altså .. skide nemt! Og jo tak - så har man lige et projekt til imorgen

Anmeld

4. december 2011

HeidiØ

Chalala85 skriver:

Vores er en Siemens og der drejer man den ene knap over på P derefter kan den indstilles til 1,2 eller 3 afhægig af hvor beskidt den er. Skide smart

aaaarh-men altså, det er så skide smart jo

Anmeld

4. december 2011

Chalala85

HeidiØ skriver:

aaaarh-men altså, det er så skide smart jo

Det er det nemlig.. hehe er glad for jeg ikke skal ligge og skurer

Anmeld

4. december 2011

SpunkenJo

For filan da, det er smart altså .. skide nemt! Og jo tak - så har man lige et projekt til imorgen

Så smart

God dag med projektet

p.s.
Det kan stinke noget så frygteligt bagefter, så sørg for at få luftet frundigt ud når bandittetn er færdig  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.