Må spædbørn komme med til md scanning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.828 visninger
20 svar
0 synes godt om
4. december 2011

christinak

Jeg skal til md scanning imorgen på Esbjerg sygehus, og da min bedre halvdel er på forretnings rejse så tar min søster med.Nu er det vi er i tvivl for hun har en lille pige på 3 måneder og vi ved ikke om spædbørn må komme med til md scanning, er der nogle der ved det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2011

Toshiba

christinak skriver:

Jeg skal til md scanning imorgen på Esbjerg sygehus, og da min bedre halvdel er på forretnings rejse så tar min søster med.Nu er det vi er i tvivl for hun har en lille pige på 3 måneder og vi ved ikke om spædbørn må komme med til md scanning, er der nogle der ved det?

det tror jeg godt.. men hun skal nok gå hvis den lille skriger - det er jo trods alt ikke for hyggens skyld man skal scannes.. men så længe der er ro - kan jeg ikke se de vil nægte

Anmeld

4. december 2011

Maja_4000

Altså da jeg skulle til scanning stod der i brevet , at jeg måtte tage én anden VOKSEN med .. Men når det er spædbørn er reglerne nok lidt anderledes .. Ring og spørg dem

Anmeld

4. december 2011

christinak

Toshiba skriver:

det tror jeg godt.. men hun skal nok gå hvis den lille skriger - det er jo trods alt ikke for hyggens skyld man skal scannes.. men så længe der er ro - kan jeg ikke se de vil nægte

Hun skriger næsten aldrig hun er fyldt med smil

Anmeld

4. december 2011

christinak

Maja_4000 skriver:

Altså da jeg skulle til scanning stod der i brevet , at jeg måtte tage én anden VOKSEN med .. Men når det er spædbørn er reglerne nok lidt anderledes .. Ring og spørg dem

Blir lidt svært når scanningen er imorgen tidlig kl 8

Anmeld

4. december 2011

Kløver

christinak skriver:

I mine breve har altid stået børn ikke må komme med, så vidt jeg ved gælder det både babyer og børn, da det kan forstyrre for meget. Jeg skal til md på tirsdag og har selv arrangeret pasning til vores søn på 10 mdr da min mand skal arbejde. Men ellers så ring derned i morgen tidlig op forhør, hvis der ikke står noget om det i det brev du har fået

Anmeld

4. december 2011

christinak

Maja84 skriver:

I mine breve har altid stået børn ikke må komme med, så vidt jeg ved gælder det både babyer og børn, da det kan forstyrre for meget. Jeg skal til md på tirsdag og har selv arrangeret pasning til vores søn på 10 mdr da min mand skal arbejde. Men ellers så ring derned i morgen tidlig op forhør, hvis der ikke står noget om det i det brev du har fået

Problemet er at jeg er kommet til at smide folderen væk

Anmeld

4. december 2011

SpunkenJo

christinak skriver:

Altså et spædbarn hænger jo lissom sammen med sin mor på en anden måde end en baby

Jeg havde uden at blinke taget søs og spædbarn med til MD
- hun kan jo bare gå ud med den bette hvis den er ked

Go skanning

Anmeld

4. december 2011

christinak

SpunkenJo skriver:

Altså et spædbarn hænger jo lissom sammen med sin mor på en anden måde end en baby

Jeg havde uden at blinke taget søs og spædbarn med til MD
- hun kan jo bare gå ud med den bette hvis den er ked

Go skanning

Ja tænker jeg også men de er desværre ret sure på Esbjerg sygehus så skulle ikke undre mig at de ikke måtte komme med ind,

Anmeld

4. december 2011

Isabella_mor

ta hende med og hvis ikke hun må komme med må din venninde jo side udenfor med barnet imens du bliver scannet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.