ny frisurer . :p

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

681 visninger
7 svar
0 synes godt om
4. december 2011

Aqnete

Hej derude

Jeg går og leger lidt med tanken om at blive rigtig kort håret , men der er jo meget hår at sige farvel til hvis nu man fortryder .

Kender I en side hvor man kan se sig selv bare med en kort frisurer . Så man nogen lunde kan se om det passer til en ?

mange hilsner Agnete

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2011

WantingBaby2012

Aqnete skriver:

Hej derude

Jeg går og leger lidt med tanken om at blive rigtig kort håret , men der er jo meget hår at sige farvel til hvis nu man fortryder .

Kender I en side hvor man kan se sig selv bare med en kort frisurer . Så man nogen lunde kan se om det passer til en ?

mange hilsner Agnete

Jeg fandt lige denne:

http://www.cosmopolitan.com/hairstyles-beauty/hair-care/virtual-celeb-hairstyles

Men jeg ville da sige, spring ud i det  Jeg blev selv klippet korthåret for et halvt års tid siden (sådan en "lang" page).. Jeg gik fra at have hår ned til midt på ryggen... 

Mange mener at der er mere frisure over kort hår, end langt hår.. Og det synes jeg man kan have ret i 

Og til sidst, det er jo bare hår.... Det vokser jo ud igen... Ellers findes der jo extensions 

Anmeld

4. december 2011

Mor til Mike

Aqnete skriver:

Hej derude

mange hilsner Agnete

www.taaz.com - der kan du sminke dig selv, give dig nyt hår eller farve dit normale hår en anden farve. :-)

Anmeld

4. december 2011

Kloster

Hej.

Prøv og tjek de her sider:

http://www.hair.dk/vis_artikel.asp?pageid=837&areaid=21&p=ja

http://www.hairfinder.com/hairstyles.htm

Jeg har haft super kort hår i 4 år. Nu er jeg ved at ligge an til langt hår. Har bestemt ikke fortrudt mit korte hår. Total nemt at sætte og jeg kunne prøve alverdens hjemme-farver - hvilket jeg også gjorde. Nu er jeg mere hooked på langt hår, så det går jeg hen imod.

Jeg var simpelthen blevet sååå træt at det lange slaskede hår, så jeg blev klippet ca 4-5 cm kort over det hele (se evt i mit fotoalbum)

Tror faktisk det er sjældent, man ser slasket ud med kort, sat og frisk hår. Men det kræver jo at det bliver sat. Med langt hår, kan man nemt lige smutte ud af døren med en hestehale, men med kort hår, skal det sættes, ellers ligner man en mikrofon. Tilgengæld tager det kun 10 min at sætte. Og det er med skyldning og sætning med vox (gjorde mit i hvert fald)

Held og lykke med det...

Anmeld

4. december 2011

Aqnete

Tusind tak for jeres svar Jeg har prøvet begge dele , men puha tror ikke jeg tør begive mig ud i at blive klippet kort :/

Selvom det ville være rigtig dejligt !

God aften

Anmeld

4. december 2011

Aqnete

Kloster skriver:

Hej.

Prøv og tjek de her sider:

http://www.hair.dk/vis_artikel.asp?pageid=837&areaid=21&p=ja

http://www.hairfinder.com/hairstyles.htm

Jeg har haft super kort hår i 4 år. Nu er jeg ved at ligge an til langt hår. Har bestemt ikke fortrudt mit korte hår. Total nemt at sætte og jeg kunne prøve alverdens hjemme-farver - hvilket jeg også gjorde. Nu er jeg mere hooked på langt hår, så det går jeg hen imod.

Jeg var simpelthen blevet sååå træt at det lange slaskede hår, så jeg blev klippet ca 4-5 cm kort over det hele (se evt i mit fotoalbum)

Tror faktisk det er sjældent, man ser slasket ud med kort, sat og frisk hår. Men det kræver jo at det bliver sat. Med langt hår, kan man nemt lige smutte ud af døren med en hestehale, men med kort hår, skal det sættes, ellers ligner man en mikrofon. Tilgengæld tager det kun 10 min at sætte. Og det er med skyldning og sætning med vox (gjorde mit i hvert fald)

Held og lykke med det...

Ja lige præcis ! Og mit er så tungt og med fald i . Så det tager virkelig lang tid . Det er super fint til dig ! Og tak for hjælpen til dig også .

Syntes bare det er meget hår man får klippet af hvis det ikke passer til ens ansigts form . :/

Anmeld

4. december 2011

Kloster

Aqnete skriver:

Ja lige præcis ! Og mit er så tungt og med fald i . Så det tager virkelig lang tid . Det er super fint til dig ! Og tak for hjælpen til dig også .

Syntes bare det er meget hår man får klippet af hvis det ikke passer til ens ansigts form . :/

Prøv at google ansigtsforme og frisure. Har selv fundet noget engang om ansigtsforme osv. Men tror også frisøren vil vejlede dig.

Anmeld

4. december 2011

Røverdatter

Aqnete skriver:

Hej derude

mange hilsner Agnete

Jeg havde langt hår for tre år siden, og besluttede mig så for at blive klippet helt kort med undercut (dog stadig kvindeligt! og ikke alt for punk) Og det blev enormt flot! Har haft kort hår indtil jeg sidste år besluttede mig for at lade det gro igen, da jeg savnede mit lange hår. Så nu er det godt på vej 'tilbage'

Men det er en FED følelse at klippe sit lange hår af! Det gav mig helt ny selvtillid og var utrolig glad for valget dengang

Så hvis du tør vil jeg sige du skal springe ud i det, og sørg for at vælge en frisør der er dygtig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.