Reaktion på 3 måneders vaccinationen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

359 visninger
8 svar
0 synes godt om
4. december 2011

Troldemommi

Lillefisen skal vaccineres her den 14 december og vi skal flytte den 15 december puhha det bliver nogle hårde dage men det skal bare overstås :-) Godt man har hjælp på

jeg vil gerne vide hvordan jeres lille skat reagerede på denne vederstyggelighed at blive stukket ???

Jeg er ikke bange for nåle men jeg kan alligevel ikke lide at hun skal stikkes, mest fordi hun ikke forstår hvorfor det gør ondt, og at det er for hendes eget bedste

Monica - den urolige mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2011

quindelist

Monica P skriver:

Lillefisen skal vaccineres her den 14 december og vi skal flytte den 15 december puhha det bliver nogle hårde dage men det skal bare overstås :-) Godt man har hjælp på

jeg vil gerne vide hvordan jeres lille skat reagerede på denne vederstyggelighed at blive stukket ???

Jeg er ikke bange for nåle men jeg kan alligevel ikke lide at hun skal stikkes, mest fordi hun ikke forstår hvorfor det gør ondt, og at det er for hendes eget bedste

Monica - den urolige mor

Vi "bestak" Sigrid med lidt sukkervand (ligesom til hælblodprøven på sygehuset) og hun opdagede ikke at hun blev stukket.

Hun havde lidt feber samme aften/nat men var helt sig selv dagen efter.

Anmeld

4. december 2011

twinny

følger lige med her, da drengene også snart skal...

Anmeld

4. december 2011

Mor til Frederic og Freya

Monica P skriver:

Monica - den urolige mor

Tror faktisk det gøre mere ondt på os mødre end på barnet...

Frederic har aldrig reageret på nogen af hans vacciner og han er 3,3 år...

De sidste par gange har han selv villet være med til at holde sprøjten og trykke vaccinen ned, så det er ligefør han selv kan tage til lægen - hvis han havde kørekort..

Ikke 2 børn reagere ens, så det er svært at spå om hvordan din pige vil tage det..

Anmeld

4. december 2011

Janni.

Monica P skriver:

Monica - den urolige mor

Selve stikket tog han meget pænt, græd lidt men holdte ret hurtigt op. 

Han blev vaccineret omkring middagstid, og bivirkninger kom om aftenen ved 21-tiden. Han blev rigtig syg af den. Som en slem omgang influenza. Og han skreg meget den første nat, så meget at han blev hæs. 

Han havde det rigtig skidt i cirka 2 døgn, så gik det stille fremad igen. 

14 dage efter var hans stemme næsten normal igen.  

Anmeld

4. december 2011

Troldemommi

quindelist skriver:

Vi "bestak" Sigrid med lidt sukkervand (ligesom til hælblodprøven på sygehuset) og hun opdagede ikke at hun blev stukket.

Hun havde lidt feber samme aften/nat men var helt sig selv dagen efter.

Måske vil lidt sukkervand også være en hjælp her, den er da ihvertfald værd at prøve :-)

Anmeld

4. december 2011

Troldemommi

Mor til Frederic skriver:

Tror faktisk det gøre mere ondt på os mødre end på barnet...

Frederic har aldrig reageret på nogen af hans vacciner og han er 3,3 år...

De sidste par gange har han selv villet være med til at holde sprøjten og trykke vaccinen ned, så det er ligefør han selv kan tage til lægen - hvis han havde kørekort..

Ikke 2 børn reagere ens, så det er svært at spå om hvordan din pige vil tage det..

Han er sgu en sej lille gut :-)

Anmeld

4. december 2011

D-Micka

Her græd han 2 sek. og så var der ellers slet ingenting..

Anmeld

4. december 2011

Troldemommi

D-Micka skriver:

Her græd han 2 sek. og så var der ellers slet ingenting..

Det må da være drømme senariet :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.