er ved at blive glad for ham :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

560 visninger
2 svar
0 synes godt om
4. december 2011

Anonym trådstarter

fortsættelse

https://www.baby.dk/debat/149034pi1/ordet-er-frit/er-lykken-allerede-forbi-.aspx

Jeg er desværre ved at blive ret glad for ham.. Ikke forelsket, men hold nu op hvor jeg nyder hans selskab... Jeg fik endelig sagt det jeg skulle sige i nat, da han kom hjem til mig en efter en fest... Eller dvs der gik lige et par timer inden vi snakkede, for vi sov lige lidt inden.. Men fik opfattelsen af at han ikke bare ville have sex...Det fik han da hvertfald forklaret, han sagde nemlig "hvis jeg bare ville have det, havde jeg fundet det nede i byen"

Men IGEN blir jeg dybt forvirret, for han tog hjem for et par timer siden, og så kom han lige på facebook for et kort øjeblik siden... hvor vi lige skrev lidt sammen, men da jeg så skrev til ham at jeg syntes det var lidt trist han skulle hjem, svarede han ikke, og to minutter senere loggede han af... 

Jeg tager måske tingene lidt for nært.. Men nu venter jeg og ser hva og om  han skriver til mig.. Syntes ikke jeg gider ligne en idiot der bare konstant bliver ved med at skrive til ham.. Men syntes nu os det er det eneste søde jeg har skrevet til ham indtil videre... Men ved nu os at han er meget træt, for det er ikke ret mange timer vi har sovet i nat, efter han kom hjem til mig.. Så det  kan jo nemt skyldtes at han bare loggede af og ikk lige havde set jeg havde skrevet....

Ved ikk hvad jeg vil med alt det her, men må bare ud med det, da jeg ikke rigtig har snakket med så mange om alt det her.. 

Tak fordi du læste med og rigtig go 2. advent

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2011

Muffinmus

Altså, jeg kan godt se du er ved at blive glad for ham og hvor er det dejligt..

Men i kvæler jo næsten allerede hinanden ved at skulle skrive sammenb konstant, både sms og facebook.

Jeg er ikke en fyr, men havde du gjort det ved mig havde jeg følt mig lidt for presset konstant og det er ikke rart.

Det du måske skulle have gjort efter sådan en aften er at skrive EN sms hvor du skrev:

-hyggelig aften, det må vi gøre igen en dag:-)

Og så er det det, så kan han tage det næste skridt.

Bare mit forslag:-)

Anmeld

4. december 2011

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

Altså, jeg kan godt se du er ved at blive glad for ham og hvor er det dejligt..

Men i kvæler jo næsten allerede hinanden ved at skulle skrive sammenb konstant, både sms og facebook.

Jeg er ikke en fyr, men havde du gjort det ved mig havde jeg følt mig lidt for presset konstant og det er ikke rart.

Det du måske skulle have gjort efter sådan en aften er at skrive EN sms hvor du skrev:

-hyggelig aften, det må vi gøre igen en dag:-)

Og så er det det, så kan han tage det næste skridt.

Bare mit forslag:-)

jeg vil lige sige at jeg skriver faktisk ikke ret meget til ham, det er jeg stoppet med, netop for ikke at kvæle ham... Men syntes da lige han skulle vide at jeg syntes det var lidt trist at han sku hjem... 

Så nu venter jeg på at han skriver til mig, men tror han sover nu her, og sover nok et stykke tid, for han har ikke fået meget søvn i den tid han har været her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.