fortsættelse
https://www.baby.dk/debat/149034pi1/ordet-er-frit/er-lykken-allerede-forbi-.aspx
Jeg er desværre ved at blive ret glad for ham.. Ikke forelsket, men hold nu op hvor jeg nyder hans selskab... Jeg fik endelig sagt det jeg skulle sige i nat, da han kom hjem til mig en efter en fest... Eller dvs der gik lige et par timer inden vi snakkede, for vi sov lige lidt inden.. Men fik opfattelsen af at han ikke bare ville have sex...Det fik han da hvertfald forklaret, han sagde nemlig "hvis jeg bare ville have det, havde jeg fundet det nede i byen"
Men IGEN blir jeg dybt forvirret, for han tog hjem for et par timer siden, og så kom han lige på facebook for et kort øjeblik siden... hvor vi lige skrev lidt sammen, men da jeg så skrev til ham at jeg syntes det var lidt trist han skulle hjem, svarede han ikke, og to minutter senere loggede han af...
Jeg tager måske tingene lidt for nært.. Men nu venter jeg og ser hva og om han skriver til mig.. Syntes ikke jeg gider ligne en idiot der bare konstant bliver ved med at skrive til ham.. Men syntes nu os det er det eneste søde jeg har skrevet til ham indtil videre... Men ved nu os at han er meget træt, for det er ikke ret mange timer vi har sovet i nat, efter han kom hjem til mig.. Så det kan jo nemt skyldtes at han bare loggede af og ikk lige havde set jeg havde skrevet....
Ved ikk hvad jeg vil med alt det her, men må bare ud med det, da jeg ikke rigtig har snakket med så mange om alt det her..
Tak fordi du læste med og rigtig go 2. advent
Anmeld