Fedtsugning på afdrag..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

520 visninger
2 svar
0 synes godt om
4. december 2011

Anonym trådstarter

Har et spørgsmål er igang med kost og motion for at tabe mig, men bare for at være nysgerrig, kan man egentlig godt få en fedtsugning af maven, og afdrage det eller skal man betale det hele på en gang? kan ikke rigtig finde så meget om det på nettet, og som sagt det er ikke noget jeg står og skal have lavet lige nu og her, er bare nysgerrig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2011

signe.

Har et spørgsmål er igang med kost og motion for at tabe mig, men bare for at være nysgerrig, kan man egentlig godt få en fedtsugning af maven, og afdrage det eller skal man betale det hele på en gang? kan ikke rigtig finde så meget om det på nettet, og som sagt det er ikke noget jeg står og skal have lavet lige nu og her, er bare nysgerrig

uden at vide det, er jeg ret sikker på du skal betale det på én gang, da hospitaler vist ikke har afdragsordninger Men hvis du låner pengene i banken, er det jo på afdrag, og til en meget lavere rente end afdrag hos diverse andre udbydere er.

Anmeld

4. december 2011

merichs

Anonym skriver:

Der er et finansieringsfirma der er "tilknyttet" diverse privathospitaler, så man kan låne til evt fedtsugning. Men renten er vidst ikke den bedste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.