Nogen der kan photoshoppe dette?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

627 visninger
6 svar
0 synes godt om
4. december 2011

Livas mor

Hej søde damer..

I er så dygtige til at lave så fine effekter på jeres billeder, måske der er en der kan hjælpe mig? Fordi jeg er virkelig dårlig til computere.

Billede 1: Vil meget gerne have dette billede i sort/hvid, men hvor hendes hårbøjle er i farve.. Nogen der kan det????

Billede 2: Også i sort/hvid, hvor hendes lille grønne spænde forbliver grønt, og resten bliver sort/hvidt??

Mange knus  Rikke (det håbløse computer menneske)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2011

mamalicious

Livas mor skriver:

Hej søde damer..

I er så dygtige til at lave så fine effekter på jeres billeder, måske der er en der kan hjælpe mig? Fordi jeg er virkelig dårlig til computere.

Billede 1: Vil meget gerne have dette billede i sort/hvid, men hvor hendes hårbøjle er i farve.. Nogen der kan det????

Billede 2: Også i sort/hvid, hvor hendes lille grønne spænde forbliver grønt, og resten bliver sort/hvidt??

Hvor nogle skønne billeder....

Kan desværre ikke hjælpe

Anmeld

4. december 2011

Rosengreen

Jeg har lige prøvet lidt   Er lidt ny i det her og spændet drillede mig men her er de

Anmeld

4. december 2011

Pianisten

Livas mor skriver:

Hej søde damer..

Prøvede lige at fjerne puden på 1. billede Det andet er jo redigeret fint nok

Anmeld

4. december 2011

Livas mor

mamalicious skriver:

Hvor nogle skønne billeder....

Kan desværre ikke hjælpe

Mange tak

Anmeld

4. december 2011

Livas mor

december mor skriver:

Jeg har lige prøvet lidt   Er lidt ny i det her og spændet drillede mig men her er de

Åhh tusinde mange gange tak.. De er lige som jeg gerne vil have dem, hvor var det altså sødt af dig

Anmeld

4. december 2011

Livas mor

Cheyana skriver:

Prøvede lige at fjerne puden på 1. billede Det andet er jo redigeret fint nok

Hvor er det sødt af dig.. Tusind gange tak, det er bare perfekt og passer lige til årets julegave

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.