Toys"R"us i morgen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

518 visninger
6 svar
0 synes godt om
3. december 2011

M&M's Mor

25 % kun i morgen søndag d. 4/12 i Toys"r"us hvis der er nogen som mangler de sidste julegaver...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2011

Brams

M&M's Mor skriver:

25 % kun i morgen søndag d. 4/12 i Toys"r"us hvis der er nogen som mangler de sidste julegaver...

Nej for fanden, har lige handlet alle vores gaver i dag

Anmeld

3. december 2011

132319

De sidste? 

Jeg er knapt nok startet endnu

Dog er Toys'R'us ikke et sted jeg ret ofte sætter mine ben og slet ikke for at købe legetøj

Anmeld

3. december 2011

-Sigrid-

M&M's Mor skriver:

Tror desværre kun det er brætspil der er rabat på  - har lige tjekket det, man har vel små søskende

Anmeld

3. december 2011

M&M's Mor

-Sigrid- skriver:

Tror desværre kun det er brætspil der er rabat på  - har lige tjekket det, man har vel små søskende

Det skal jeg ikke kunne svare på...er min svigermor der har ringet forleden og sagt at der var skilt oppe i den der ligger ved siden af hvor hun bor om at der var 25 % på alt så om hun har læst forkert eller det kun er den butik der køre med det tilbud tør jeg ikke svare på...

Anmeld

4. december 2011

Stumpen

Brams skriver:

Nej for fanden, har lige handlet alle vores gaver i dag

har du købt dem i toys'r'us??

For så ville jeg da bare køre ud med bonen og sige "jeg har alle disse ghaver liggende ude bag i min bil, skal jeg komme ind og returnere dem og købe dem igen eller giver du mig 25% tilbage?"  Selvfølgelig sagt med et smil på læben...

Anmeld

5. december 2011

Brams

Stumpen skriver:

har du købt dem i toys'r'us??

For så ville jeg da bare køre ud med bonen og sige "jeg har alle disse ghaver liggende ude bag i min bil, skal jeg komme ind og returnere dem og købe dem igen eller giver du mig 25% tilbage?"  Selvfølgelig sagt med et smil på læben...

Jeps alle købt i Toys, men jeg har 1 time hver vej i bil, så det er ikke lige man kommer forbi - nå pyt ingen grund til at græde over spildt mælk, men det er typisk at man lige når at handle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.