hvorfor sveder han så meget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.141 visninger
5 svar
0 synes godt om
3. december 2011

Anonym trådstarter

min baby som er 3 måneder gammel sveder så meget mens han drikker sin mælk.. både fra bryst og MME, hans hår bliver helt vådt og han bliver helt forpusted af det?? .. hvad kan det skyldes?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2011

Fenja09

Nu må du ikke blive nervøs eller noget, men sådan er det tit med hjertebørn. Min datter er hjertebarn og vi fandt først ud af det da hun var 2 mdr - hun er 3 mdr nu. Et af kendetegnene er netop at de bliver forpustet når de spiser og sveder. En andet kendetegn er at de ikke tager så meget på i vægt som normalen, dvs ca 200 g ugentligt. . Overhovedet ikke sikkert at der er noget galt, men for en sikkerheds skyld så ville jeg få lavet et lille tjek af lægen og evt også kontakte SP og høre ad.

Håber alt er helt fint med din lille dreng!

/Fenja

Anmeld

4. december 2011

Toshiba

Anonym skriver:

min baby som er 3 måneder gammel sveder så meget mens han drikker sin mælk.. både fra bryst og MME, hans hår bliver helt vådt og han bliver helt forpusted af det?? .. hvad kan det skyldes?

min pige er altid badet i sved efter hun har spist sin flaske... sådan har det altid været - også da jeg ammede.... hun er en meget varm pige generalt

Anmeld

4. december 2011

vitapigen

Her sveder min datter også når hun ammes, og det tror jeg er helt normalt. Det er jo hårdt at sutte alt mælken ud af brystet/flasken Ja og så ligger hun tæt ind til dig

Anmeld

4. december 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Masser af bebser sveder når de ammer elelr får flaske.

Det har noget at gøre med stofskiftet, der øges.
Min den ældste svedte også, så hun blev helt gennemblødt..men de vokser fra det efterhånden.

Kærligst
Sussie

Anmeld

4. december 2011

Janni.

Silas svedte også altid, og gør det ofte endnu  Han runder lige straks de 9 mdr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.