Hvordan klare jeg det bedst? (Enlig mor)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. december 2011

Mira0911

Höör skriver:

1. Går du med flexi eller dressur line? 2. Har du hami sele? 3. Hvor gammel er han? 4. Hvilken situationer er det du ikke kan holde ham i? 5. Hvad gør du når du ikke kan holde ham? Så tager vi den lige slagvisk som hvis du fysisk stod i butikken og jeg skulleRådgive dig så må vi se om du kan bruge det

Han går pænt det er slet ikke det der er problemet... Min krop har ikke kræfterne til det... 

Det er så svært at forklare... Det er ikke kun galt med hunde(n).... Det er galt når jeg løfter noget både børn og andre ting som er tunge.... 

Er bare ski'e dårlig til at formulere.... 

Går med alm. hundesnor.. Har dressureline(r) også... Har ham tit i sele eller halti... Han er bliver 4 til Marts.. 

Kan man få noget til at støtte sine hænder i sådanne situationer? Har ikke slidgigt eller noget... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2011

Carl-Emil's mor

Mira0911 skriver:

Han går pænt det er slet ikke det der er problemet... Min krop har ikke kræfterne til det... 

Det er så svært at forklare... Det er ikke kun galt med hunde(n).... Det er galt når jeg løfter noget både børn og andre ting som er tunge.... 

Går med alm. hundesnor.. Har dressureline(r) også... Har ham tit i sele eller halti... Han er bliver 4 til Marts.. 

Kan man få noget til at støtte sine hænder i sådanne situationer? Har ikke slidgigt eller noget... 

Du skal have snoren bag om numsen så du kan stå imod altså du har snoren i højre hånd også går den bag om numsen også holder du ogsåI den med venstre hånd hvor han går langs din side sådan bruger du hele din krop til at stå imod hvis der opstår situationer hvor du ikke kan holde ham for så "sætter" du dig nærmest på snoren det virker! GørDet selv og gav rådet til en kunde med en flat c.r. på 44 kg fordi hun ikke kunne holde - hendes søn på 11 kan holde ham nu når de går sådan

Anmeld

3. december 2011

quindelist

Mira0911 skriver:

En hund der går ordentligt kræver ingen kræfter af den der er i den anden ende af snoren..... -træning skal der tIl i rå mængder.

Jeg har gidt nok kun et barn og hund men herhjemme ryger Sigrid i bæreselen hvis vi bare skal kort ud med hunden.
Ved de lange ture er barnevognen med -det lærte vores hund lynhurtigt

Anmeld

3. december 2011

Mira0911

quindelist skriver:

En hund der går ordentligt kræver ingen kræfter af den der er i den anden ende af snoren..... -træning skal der tIl i rå mængder.

Jeg har gidt nok kun et barn og hund men herhjemme ryger Sigrid i bæreselen hvis vi bare skal kort ud med hunden.
Ved de lange ture er barnevognen med -det lærte vores hund lynhurtigt

Har også skrevet at det ikke er galt kun med hunde, skam også når jeg løfter mine egne børn eller andre ting, eller skubber til noget... 

Anmeld

3. december 2011

Mira0911

Höör skriver:

Du skal have snoren bag om numsen så du kan stå imod altså du har snoren i højre hånd også går den bag om numsen også holder du ogsåI den med venstre hånd hvor han går langs din side sådan bruger du hele din krop til at stå imod hvis der opstår situationer hvor du ikke kan holde ham for så "sætter" du dig nærmest på snoren det virker! GørDet selv og gav rådet til en kunde med en flat c.r. på 44 kg fordi hun ikke kunne holde - hendes søn på 11 kan holde ham nu når de går sådan

Dette råd har jeg aldrig hørt om... Tak for det... 

Anmeld

3. december 2011

Carl-Emil's mor

Mira0911 skriver:

Hvis du skal have billed af det må du sige til så må jeg lige tage mandag når manden kommer hjem nemlig men det er super fordi du har hele din kropsvægt som modstand men det kræver man går med dressurline som du jo gørFordi med en flexi brænder du fingrene har ikke oplevet en eneste det ikke virker for

Anmeld

3. december 2011

Carl-Emil's mor

Mira0911 skriver:

Hvis du skal have billed af det må du sige til så må jeg lige tage mandag når manden kommer hjem nemlig men det er super fordi du har hele din kropsvægt som modstand men det kræver man går med dressurline som du jo gørFordi med en flexi brænder du fingrene har ikke oplevet en eneste det ikke virker for

Anmeld

3. december 2011

Mira0911

Höör skriver:

Vil rigtig gerne have et billede, så jeg lige kan se det... 

Anmeld

3. december 2011

Carl-Emil's mor

Mira0911 skriver:

Vil rigtig gerne have et billede, så jeg lige kan se det... 

Jeg tager billed mandag hvis jeg nu glemmer detMå du lige prikke til mig

Anmeld

3. december 2011

Mira0911

Höör skriver:

Jeg tager billed mandag hvis jeg nu glemmer detMå du lige prikke til mig

Det skal jeg nok lige gøre... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.