Hjælp til julegave på ca. 500 kr.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

994 visninger
14 svar
0 synes godt om
3. december 2011

Brams

Hej alle

Vi er så heldig at mormor og bedstefar har annonceret, at de vil give Lærke en julegave på ca. 500 kr. og nu har vi det luksusproblem, at vi ikke aner hvad vi skal ønske os til hende (Lærke er 2 år).

Hendes ønskeseddel er fuld at ting til fra 40 kr. til 300 kr., men vi ville jo gerne benytte os af måske og få noget som man ikke lige selv ville købe, er der nogen der har en god ide til en ting?

Håber der er nogle der kan hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2011

Mussen2

Et rigtig lækkert sæt LEGO- ex. zoologisk have eller sådan noget. Eller en Brio dukkevogn hvis hun ikke har det. Eller et Play to learn dukkehus.

Anmeld

3. december 2011

serinasmor

hmmm ...

hvis det var mig der havde fået beskeden .. tjaee ... en cykel... en dukke og masser af tøj til den.. en dukke og masser af tøj til serina ... en dukke og sko til serina (der ca passer til foråret ) .. you get the picture .... måske en god og børnevenlig ghettoblaster der også kan tage usb, cd og sdkort og som ikke kører på batterier ..

i min familie må man altså suplere op .. hvis de har et bestemt beløb de gerne vil give for .. så må de jo bare blive ved med at købe ting/tøj til de rammer beløbet  

Anmeld

3. december 2011

trunte89

Jeg kunne hurtigt finde for 500 kr haba stof legemad. Jeg synes, at det er vildt lækkert, men også ret dyrt.

Anmeld

3. december 2011

birthee

løbecykel, brio dukkevogn, legekøkken fra ikea, sansegynge, rutsjebane fra little tikes,

Anmeld

3. december 2011

GUSO

Hej.. Nøøj hvor lækkert.. Jeg ville helt sikkert købe et legekøkken til hende, Eks det fra IKEA, så lige forleden det var dat ned til ca 500..
Camilla

Anmeld

3. december 2011

K&S

Brams skriver:

Hej alle

Vi er så heldig at mormor og bedstefar har annonceret, at de vil give Lærke en julegave på ca. 500 kr. og nu har vi det luksusproblem, at vi ikke aner hvad vi skal ønske os til hende (Lærke er 2 år).

Hendes ønskeseddel er fuld at ting til fra 40 kr. til 300 kr., men vi ville jo gerne benytte os af måske og få noget som man ikke lige selv ville købe, er der nogen der har en god ide til en ting?

Håber der er nogle der kan hjælpe

Det samme har vi fået af Antons oldefar og oldemor - vi har købt et legekøkken til ham

Anmeld

3. december 2011

Brams

Mussen2 skriver:

Et rigtig lækkert sæt LEGO- ex. zoologisk have eller sådan noget. Eller en Brio dukkevogn hvis hun ikke har det. Eller et Play to learn dukkehus.

Uhh det er rigtig gode idéer

Havde faktisk tænkt på en større Lego ting, synes bare hun har så meget for udover de alm. klodser, fik hun både en zoo og en bondegård da hun blev 1 år  Er dog lidt vild med familiens hus eller hospitalet

Hun har både en dukkevogn og et "Feernes hus" fra Play2learn

Tak for idéerne

Anmeld

3. december 2011

Brams

serinasmor skriver:

hmmm ...

hvis det var mig der havde fået beskeden .. tjaee ... en cykel... en dukke og masser af tøj til den.. en dukke og masser af tøj til serina ... en dukke og sko til serina (der ca passer til foråret ) .. you get the picture .... måske en god og børnevenlig ghettoblaster der også kan tage usb, cd og sdkort og som ikke kører på batterier ..

i min familie må man altså suplere op .. hvis de har et bestemt beløb de gerne vil give for .. så må de jo bare blive ved med at købe ting/tøj til de rammer beløbet  

Kan sagtens se hvad du mener med at supplere op indtil man "rammer" beløbet, det var også kun fordi man sjældent får en chance for at få en lidt større ting. Det er altid nemmere at få råd til at købe noget mindre

Vi er ikke så meget til at ønske os tøj og sko til hende, det synes vi er noget vi selv skal købe og så skal hun have legetøj, ved godt det er lidt mærkeligt 

Hun har både en trehjulet, en løbecykel og dukker, men tøj til dukkerne ville være en super idé, det kan man jo aldrig få nok af og det er faktisk også lidt dyrt at anskaffe 

Tak

Anmeld

3. december 2011

Brams

trunte89 skriver:

Jeg kunne hurtigt finde for 500 kr haba stof legemad. Jeg synes, at det er vildt lækkert, men også ret dyrt.

Uhhh DET er bare det bedste legemad EVER, kunne godt være man skulle lede lidt på nettet efter en masse mad - tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.