Min datter skal opereres:-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.625 visninger
20 svar
0 synes godt om
3. december 2011

Mor Til Julie<3

Heej Alle dejlige Kvinder ...

Jeg har lige brug for og komme ud med noget ...
Jeg står så her og har en datter på lidt over 25 måneder der skal opereres på torsdag morgen da hun enten har en tarm for meget eller noget af hende`s tarm som ikke virker
Jeg syntes det er meget hårdt og stå her lige nu da det jo lige er kommet og fået det avide sidste onsdag ...
Jeg er virkelig noget så ked af det af min prinsesse skal dette her igemmen nu ... Skulle bare lige ud med dette her

Knus en meget ked af det mor ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2011

Kløver

Sender et kæmpe kram, og håber i alle sammen kommer godt igennem det

Anmeld

3. december 2011

birthee

det er da noget af en omgang og skal igennem - men håber da det hjælper hende  tror nok det skal komme til at gå godt - og så er hun forhåbentlig klar til juleaften

Anmeld

3. december 2011

moars

kan godt forstå du er ked....Kæmpe cyberknus og varme tanker herfra...og god bedring med din lille prinsesse

Anmeld

3. december 2011

Palaja

Det er bare ikke sjovt. Er ked af at både du og din datter skal igennem sådan en oplevelse  Men hun skal nok klare det! Hun tager det sikkert meget bedre end moderen 

Min datter blev opereret da hun var 10 mdr (i nyren). Og det var frygteligt da hun skulle i narkose, og ventetiden under operationen var LANG. Men hold op en lettelse da det var overstået. Børn har det sgu med at tage sådan noget i stiv arm. Og det skal nok gå din datter godt 

Anmeld

3. december 2011

Hasselnødden

Forstår dig godt - så længe det står på er det ikke spor rart men bagefter kan I ånde lettet op og vide at det er overstået for denne gang

Anmeld

3. december 2011

l.kjoeller

Mor Til Julie<3 skriver:

Jeg står så her og har en datter på lidt over 25 måneder der skal opereres på torsdag morgen da hun enten har en tarm for meget eller noget af hende`s tarm som ikke virker
Jeg syntes det er meget hårdt og stå her lige nu da det jo lige er kommet og fået det avide sidste onsdag ...
Jeg er virkelig noget så ked af det af min prinsesse skal dette her igemmen nu ... Skulle bare lige ud med dette her

føler med jer . skal hun opereres i odense? blev min venindes søn da hans tarmsystem var opbygget forkert

Anmeld

3. december 2011

th

Mor Til Julie<3 skriver:

til dig, håber alt bare kommer til at gå godt.

hvilken sygehus skal i på

Anmeld

4. december 2011

Mor Til Julie<3

Maja84 skriver:

Sender et kæmpe kram, og håber i alle sammen kommer godt igennem det

Det varmer så meget ...

Og jah, det håber jeg bestemt os ...

Anmeld

4. december 2011

Mor Til Julie<3

birthee skriver:

det er da noget af en omgang og skal igennem - men håber da det hjælper hende  tror nok det skal komme til at gå godt - og så er hun forhåbentlig klar til juleaften

Jah, det var ikke lige det man regnede med man skulle igemmen ..

Og jah, håber os hun er klar til juleaften ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.