Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja så har vi taget billeder til årets julekort Det var slet ikke så nemt at få nissepigen til at beholde nissehuen på, men vi fik da nogle gode billeder der kan bruges Smidder lige ved nogle billeder av den skønne nissepige Må jeg se jeres julenisser??
Hvor er det bare dejlig med førjulshygge, barsel og håndboldVM!! God weekend piger!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Morellen skriver: Ja så har vi taget billeder til årets julekort Det var slet ikke så nemt at få nissepigen til at beholde nissehuen på, men vi fik da nogle gode billeder der kan bruges Smidder lige ved nogle billeder av den skønne nissepige Må jeg se jeres julenisser?? Hvor er det bare dejlig med førjulshygge, barsel og håndboldVM!! God weekend piger!!
Årh, smelte smelte smelte - hvor er hun bare skøn
K&S skriver: Årh, smelte smelte smelte - hvor er hun bare skøn
Tak De små er jo så yndige med nissehue på... tvivler dog på at Marie vil bruge den i julen..
hun er da bare for sød!!! har lige opdaget at jeg ingen nissehue har til lillepigen...
Hvor er hun bare nuttet sød og dejlig! Er vild med det tredje billede- men såmænd også alle de andre
Hun er så sød!!! OG køn!
Har lige vedhæftet lidt af min lille nisse også!
birthee skriver: hun er da bare for sød!!! har lige opdaget at jeg ingen nissehue har til lillepigen...
De har nissuhuer i NameIt Sikkert også andre steder, men der fant jeg iallefald en der passet et lille hoved
MoarViborg skriver: Hvor er hun bare nuttet sød og dejlig! Er vild med det tredje billede- men såmænd også alle de andre
Tak.. Jeg glemte jo at lægge ved det billede vi faktisk valgte til julekort.. lægger det lige ved her
AnneBJ skriver: Hun er så sød!!! OG køn! Har lige vedhæftet lidt af min lille nisse også!
Uuhh, for en fantastisk sød nissegutt Og hvor er det sejt det der du gør med farverne Er helt vild med alle billederne, men hold op hvor er han sød og charmerende på de to sidste
Morellen skriver: Uuhh, for en fantastisk sød nissegutt Og hvor er det sejt det der du gør med farverne Er helt vild med alle billederne, men hold op hvor er han sød og charmerende på de to sidste
Vi valgte 2. sidste billede til julekortet! Fordi han ser så fræk ud!
Jeg er ret vild med at Marie sidder med nissehuen i skødet istedet for på hovedet på Jeres julekort - det er vildt sødt!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128