Muligvis MØB - tilkalde vagtlægen til hjemmet ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

850 visninger
10 svar
0 synes godt om
3. december 2011

Anonym trådstarter

Min lille skat har været forkølet meget længe og har i noget tid pillet meget ved ørene.
Pludselig i aften blev hun voldsom ked af det og fik blussede kinder og græder uanset hvad.
Har givet junior panodil, men det har indtil videre ikke hjulpet hende

Kan det være MØB, og ville I tilkalde lægevagten herhjem og tilse hende ???

Hun er 1 år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2011

Sofia

Hmm, tror jeg ville vente til i morgen og så ringe og få en tid ved lægen. Eller nej, jeg ville nok ringe og snakke med vagtlægen og lade ham vurdere næste skridt. God bedring til hende

Anmeld

3. december 2011

Anonym trådstarter

Sofia skriver:

Hmm, tror jeg ville vente til i morgen og så ringe og få en tid ved lægen. Eller nej, jeg ville nok ringe og snakke med vagtlægen og lade ham vurdere næste skridt. God bedring til hende

Mange tak... tror jeg vil ringe og høre om der er mere at gøre for hende

Anmeld

3. december 2011

K&S

Anonym skriver:

Min lille skat har været forkølet meget længe og har i noget tid pillet meget ved ørene.
Pludselig i aften blev hun voldsom ked af det og fik blussede kinder og græder uanset hvad.
Har givet junior panodil, men det har indtil videre ikke hjulpet hende

Kan det være MØB, og ville I tilkalde lægevagten herhjem og tilse hende ???

Hun er 1 år

Jeg ville lige ringe til vagtlægen og høre deres mening.

Vi har været til vagtlægen med Anton i dag og han havde MØB og asmatisk bronkitis - og jeg vil gætte på at 4 ud af 5 børn, der sad og ventede endte med diagnosen MØB

Anmeld

3. december 2011

Anonym trådstarter

K&S skriver:

Jeg ville lige ringe til vagtlægen og høre deres mening.

Vi har været til vagtlægen med Anton i dag og han havde MØB og asmatisk bronkitis - og jeg vil gætte på at 4 ud af 5 børn, der sad og ventede endte med diagnosen MØB

Har lige snakket med dem, og fordi hun ikke har feber, vil de ikke gøre noget, så det bliver nok en lang nat.

Anmeld

3. december 2011

K&S

Anonym skriver:

Har lige snakket med dem, og fordi hun ikke har feber, vil de ikke gøre noget, så det bliver nok en lang nat.

Argh, ja sådan er læger desværre - Anton har tidligere haft MØB uden feber overhovedet - så jeg synes det er mærkeligt, de fokuserer så meget på feber eller ej

Jeg har selv været ørebarn og har aldrig i hele mit liv har feber - men jeg bliver nogle gange nødt til at justere sandheden om feber lidt, for ellers vil de ikke se mig

Anmeld

3. december 2011

Anonym trådstarter

K&S skriver:

Argh, ja sådan er læger desværre - Anton har tidligere haft MØB uden feber overhovedet - så jeg synes det er mærkeligt, de fokuserer så meget på feber eller ej

Jeg har selv været ørebarn og har aldrig i hele mit liv har feber - men jeg bliver nogle gange nødt til at justere sandheden om feber lidt, for ellers vil de ikke se mig

Hvorfor skal det altid være sådan at hvis det ikke følger bogen så er lægerne på tværs.
Så må vi se om vi skal tage derind i morgen hvis hun ikke får ro i nat, suk

Anmeld

3. december 2011

K&S

Anonym skriver:

Hvorfor skal det altid være sådan at hvis det ikke følger bogen så er lægerne på tværs.
Så må vi se om vi skal tage derind i morgen hvis hun ikke får ro i nat, suk

Håber I får en god nattesøvn...! Og rigtig god bedring med lillepigen

Anmeld

3. december 2011

Anonym trådstarter

K&S skriver:

Håber I får en god nattesøvn...! Og rigtig god bedring med lillepigen

Mange tak, og i lige måde med lille Anton.

Anmeld

3. december 2011

K&S

Anonym skriver:

Mange tak, og i lige måde med lille Anton.

tusind tak...!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.