Stakkels dreng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

656 visninger
9 svar
0 synes godt om
3. december 2011

Peanut

Stakkels dreng, håber han kommer sig ovenpå de forfærdelige oplevelser:

http://ekstrabladet.dk/112/article1668692.ece

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2011

mariamiss6

Aaaaarj hvor er det bare klamt at vores race avler den slags udskud....

Bvadr.... Jeg går ind for dødstraf, når den kriminelle handling er grim nok, og her synes jeg bestemt det bør gøre sig gældende. Kan slet ikke se hvorfor samfundet skal betale penge for at holde sådan nogle svin i live (ja, jeg har godt set det er i England)

Anmeld

3. december 2011

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Hvad fanden sker der for de mennesker!!!!  Er fuldstændig målløs!

Anmeld

3. december 2011

Na-Wi

Fy for fanden  hvor skulle de bare have samme tur x1000

Anmeld

3. december 2011

Silas&Mille

Jeg tænker det samme hver gang der kommer sådanne og lignende sager frem i medier: Jeg fatter simpelthen ikke hvad sker i folk, når de kan finde på at gøre sådanne ting imod et lille barn!

Det er uden for min fatteevne 

Anmeld

3. december 2011

lukasmor

ARG hvorfor lærer jeg ALDRIG ikke at kigge på de link når man i forvejen ved at det ikke er noget man vil læse om!! Føj noget forpulet svineri!!

Anmeld

3. december 2011

Chri9000

Profilbillede for Chri9000

Ejj nej nejj nejjj.. Stakkels lille dreng, mit hjerte græder helt.. håber han kommer sig..

Og sikke nogle r**syge mennesker der kan finde på sådan noget!!

Helt ærligt!

Anmeld

3. december 2011

*Sofie*

Lukasmor skriver:

ARG hvorfor lærer jeg ALDRIG ikke at kigge på de link når man i forvejen ved at det ikke er noget man vil læse om!! Føj noget forpulet svineri!!

Enig!

Synes der er alt for mange historier for tiden om børn der er blevet udsat for noget rigtig rigtig væmmeligt.
Ka slet ikk ha det!!
Hvorfor er der så mange syge mennesker i verden?! Og hvorfor ska det gå ud over uskyldige børn?!

Anmeld

3. december 2011

lukasmor

*Sofie* skriver:

Enig!

Synes der er alt for mange historier for tiden om børn der er blevet udsat for noget rigtig rigtig væmmeligt.
Ka slet ikk ha det!!
Hvorfor er der så mange syge mennesker i verden?! Og hvorfor ska det gå ud over uskyldige børn?!

Armen der findes jo slet ingen ord for det! Åh hvor skulle børn bare have lov at vælge familie selv altså!! Puha, er der noget at sige til at man ind imellem ligger søvnløs med de nyheder der dukker op hver dag... Stakkels stakkels stakkels barn. Sikke en start at få

Anmeld

3. december 2011

Henriette Aaby

For fanden nu må det altså snart stoppe det her!!!!

Jeg bliver snart sindsyg af alt den rædsel der sker med små uskyldig børn. Bliver sgu da helt bange for at lade mit/mine egne barn/børn være samme med andre voksne end mig selv.

Mange bande ord og et fanden mere!!!

Så stop dog!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.