hej.
mig og min kæreste har førhen skrevet her ind så derfor gør jeg det nu.
det forholder sig sådan at jeg er skide forvirret og ved ikke hvad jeg skal gøre af mig selv! min kæreste er bare så ked af det hele tiden, vi har os en søn, som lige er kommet til for 14 dage siden.
hun har ikke ville snakke med mig , jeg føler mig virkelig som en lorte kæreste, aner ikke hvad jeg skal gøre. 
det er sådan at min kæreste og jeg har fået os en dreng for 14 dage siden, men den sidte uges tid har hun været meget ked af det fordi hendes mor er død.
hun har ikke gidet snakke med mig, hun ville kun se fjernsyn, læse , snakke i telefon med alle hendes veninder , græde , og putte / sove med den lille.. jeg har følt mig helt overset fordi hun ikke har givet mig opmærksomhed som hun gjorde den første uge, hun har ikke ville putte med mig om aften/natten , kysse mig eller noget andet.
MEN så i går aftes sent, så vi en dame serie "sex and the city" eller lign. hvor vi fik kysset og puttet sammen, jeg prøvede så at snakke med hende, og det havde hun det fint med , så vi snakkede om vores venner som lige er flytte tæt på os , og familie , den lille og sådan. men så spurgte jeg ind til hvorfor hun har været som hun har været fordi vi snakker om alting, og jeg HADER HADER HADER HADER det når hun er ked af, jeg kan ikke holde det ud, men da jeg spurgte skubbede hun mig ned fra hende, for jeg lå sådan halvt oppe på hende og legede med hendes hår og kyssede hende, men hun blev så sur og rejste sig og gik ud på vores terrase men da hun ikke kom tilbage indenfor 5 minuter gik jeg ud til hende med vores dyne, jeg fik så lov til at putte hende ind til mig og holde om hende under dyne fordi det var koldt derude, hun begyndte så at græde , så jeg blev bare ved med at holde om hende , og kysse hende i håret, og trøste hende, hun fortalte mig så at hun bare havde det rigtigt svært fordi det snart er 1 år siden hendes mor døde. (skal siges at mig og min kæreste har været sammen i 7 år helt fra folkeskolen så kender alt til hendes mor og hvad der er sket, vi kender hindanden ud og ind mig og min kæreste) så tankerne om at hendes mor aldrig ville komme til at se vores lille nye gjorde rigtig ondt, fordi hun savner hendes mor, også har det bare været lidt hårdt at gå rundt med de tanker uden at få snakket det igennem rigtigt, hun ville gerne fortælle mig det noget før men har ikke har krafter til det da hun fik en klump i halsen hver gang hun skulle til det.
Nu går jeg så rundt med den tanke om at jeg vil gøre det godt igen, og jeg tænker på noget romantisk derhjemme, da vi jo har den lille.
da vi jo har været sammen i flere år har jeg gjort meget for hende (: og har altid været med romantisk i stedet for en "party fyr*" har aldrig rigtig gidet det, ville hellere være sammen med vennerne og kæresten.
jeg har et par tanker om hvad jeg kan gøre, men det ville være deligt at høre fra nogle af jer om hvad i godt kunne tænke jer at jeres kæreste kan gøre for at gøre jer glade igen? helst gerne noget romatisk da jeg selv har et par ideer.
elsker hende så meget, og vil gerne gøre hende glad igen. 
hilsen jonas.