Blev da li taget total på sengen der...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

818 visninger
9 svar
0 synes godt om
3. december 2011

Dinsen

Go aften de damer ;-)

- Kl. 8,30 vågnede jeg og ville lige trisse ned på wc, og så putte mig under dynen igen, var til tøsejulefrokost så var kommet lidt sent i seng.. 

Kastede li et blik på mobilen og kunne se at en af vores "sejlerkammerater" havde ringet... Tænke at når han har ringet til mig, er det sikkert forde min kæreste ik tog hans mobil, og  at presseningen (staves) er fløjet af båden i dette blæse vejr, så kaldte på kærsten at han helle li måtte ringe...  

Ku godt høre på ham at han blive lidt mærkelig så sagde han, jamen det har jeg ik styr på og stak mig mobilen.. Var hverken hel eller halv vågen, det eneste vores kammerart sagde var "hvid tremmeseng, dyne , pude, sengetøj, og vugge til at hænge i loftet, ja??" 

Fik sagt Øhh, Jamen det kommer jeg med nu så! hej hej... 

Jeg fattede ikke en dyt, inden min kæreste sagde at deres yngste søn var åbenbart færdig med at sove i tremmesengen og så ville de "overdrage" den til os 

Så nu står der en flot hvid tremmeseng og div tilbehør her hjemme... 

og er bare så glad for at de tænkte på os, og ikke bare smed det på genbrug eller noget... 

Skønt med gode venner der tænker på os  (vi har nemlig ik nogle større søskende eller nogle vi rigtig ka arve fra)

Ville som ik det helt store med dette indlæg, bare dele min glæde med jer!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2011

birthee

ej hvor dejligt!!!  det er altid godt at man kan arve... vi har en juniorseng der går på skift i familien...

Anmeld

3. december 2011

Peanut

Rigtig sød tanke fra jeres venner 

Anmeld

3. december 2011

Clisolka

Årh hvor lækkert! Det er altid dejligt at kunne arve 

Anmeld

3. december 2011

-Sigrid-

Det var da en dejlig måde at blive vækket på!

Anmeld

3. december 2011

K&S

Dinsen skriver:

Go aften de damer ;-)

- Kl. 8,30 vågnede jeg og ville lige trisse ned på wc, og så putte mig under dynen igen, var til tøsejulefrokost så var kommet lidt sent i seng.. 

Kastede li et blik på mobilen og kunne se at en af vores "sejlerkammerater" havde ringet... Tænke at når han har ringet til mig, er det sikkert forde min kæreste ik tog hans mobil, og  at presseningen (staves) er fløjet af båden i dette blæse vejr, så kaldte på kærsten at han helle li måtte ringe...  

Ku godt høre på ham at han blive lidt mærkelig så sagde han, jamen det har jeg ik styr på og stak mig mobilen.. Var hverken hel eller halv vågen, det eneste vores kammerart sagde var "hvid tremmeseng, dyne , pude, sengetøj, og vugge til at hænge i loftet, ja??" 

Jeg fattede ikke en dyt, inden min kæreste sagde at deres yngste søn var åbenbart færdig med at sove i tremmesengen og så ville de "overdrage" den til os 

og er bare så glad for at de tænkte på os, og ikke bare smed det på genbrug eller noget... 

Skønt med gode venner der tænker på os  (vi har nemlig ik nogle større søskende eller nogle vi rigtig ka arve fra)

Fantastiske venner

Anmeld

3. december 2011

Silas&Mille

Det er bare så dejligt når sådan noget sker for en selv

Her har vi heller ikke nogen vi kan arve efter, til gengæld har vi nogle fantastiske forældre og bedsteforældre der har sørget for stort set alt da vi ventede vores søn og nu gør de det samme, nu hvor vi venter en lillesøster

Anmeld

4. december 2011

Dinsen

Ja det er simpelthen bare skøn.... 

Hurra for gode venner!! 

Anmeld

4. december 2011

eliasogmor

Dinsen skriver:

Go aften de damer ;-)

jamen vi vil da se billeder.......

Anmeld

4. december 2011

Janni.

Altså når det er på den måde, så har jeg bestemt ikke noget imod at blive taget på sengen hi hi 

Rigtig lækkert at i kunne arve fra jeres venner. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.