Familien

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

593 visninger
7 svar
0 synes godt om
3. december 2011

Frk.Nissen

God eften

Jeg er uvenner med en fra min kæreste familie. Jeg ved ikke hvordan jeg skal komme over det. Da det har stået på i nogle år nu. Kæresten er også uvenner med hende, så det er ikke kun mig. Hun har gjort mange dumme ting, og vi har svært ved at tilgive hende.
Men hvordan kommer VI til over de ting som hun har gjort?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2011

M (:

Frk.Jensen. skriver:

God eften

Jeg er uvenner med en fra min kæreste familie. Jeg ved ikke hvordan jeg skal komme over det. Da det har stået på i nogle år nu. Kæresten er også uvenner med hende, så det er ikke kun mig. Hun har gjort mange dumme ting, og vi har svært ved at tilgive hende.
Men hvordan kommer VI til over de ting som hun har gjort?

Hm, det er svært at hjælpe med gode råd, når man ingen anelse har om, hvad problemet er..

Anmeld

3. december 2011

Frk.Nissen

M (: skriver:

Hm, det er svært at hjælpe med gode råd, når man ingen anelse har om, hvad problemet er..

Ja det ved jeg. Men har bare ikke lyst til at siddet og skrive det hele ved ned. Håber du forstår

Anmeld

3. december 2011

janne1986

Pyha.... Kender jeg alt for godt.... Min mand s søster og jeg har været uvenner i 3 år ca....

det går bedre nu, tror mest vi hver i sær bare har valgt og glemme det der er sket og sagt..... Selvom det har været råberi på åben gade, grimme grimme sms´er osv.....

Mest fordi jeg ik gider bruge min energi på og være uvenner men også for børnenes skyld

Måske I også når til et punkt hvor man bare har fået nok..

Anmeld

3. december 2011

Frk.Nissen

janne1986 skriver:

Pyha.... Kender jeg alt for godt.... Min mand s søster og jeg har været uvenner i 3 år ca....

det går bedre nu, tror mest vi hver i sær bare har valgt og glemme det der er sket og sagt..... Selvom det har været råberi på åben gade, grimme grimme sms´er osv.....

Mest fordi jeg ik gider bruge min energi på og være uvenner men også for børnenes skyld

Måske I også når til et punkt hvor man bare har fået nok..

Jeg gider heller ikke alt det der. Synes ikke jeg har lyst til at bruge min liv på at være uvenner med familien. Men hold da op, hvor er det svært at tilgive hende.

Vi ved at hun lyver over for os. Og jeg har det svært med folk som lyver. Jeg ved at hun har brug for hlælp. Desværre kan hun ikke se, at vi prøver at hende  Jeg vil rigtigt gerne hjælpe hende, og det ville vi alle sammen, men hun tror bare ikke på os

Derfor at vi blive uvenner med hende

Anmeld

3. december 2011

janne1986

Frk.Jensen. skriver:

Jeg gider heller ikke alt det der. Synes ikke jeg har lyst til at bruge min liv på at være uvenner med familien. Men hold da op, hvor er det svært at tilgive hende.

Vi ved at hun lyver over for os. Og jeg har det svært med folk som lyver. Jeg ved at hun har brug for hlælp. Desværre kan hun ikke se, at vi prøver at hende  Jeg vil rigtigt gerne hjælpe hende, og det ville vi alle sammen, men hun tror bare ikke på os

Derfor at vi blive uvenner med hende

Kunne man ikke bare ignorere når hun lyver....

Eller sige til hende at hvis hun skal sige noget til jer er det sandheden, det andet gider i ikke bruge jeres tid på.

Anmeld

3. december 2011

Frk.Nissen

janne1986 skriver:

Kunne man ikke bare ignorere når hun lyver....

Eller sige til hende at hvis hun skal sige noget til jer er det sandheden, det andet gider i ikke bruge jeres tid på.

Det har vi sagt til hende, hun bliver pisse tosse, og siger at vi aldrig tror på hende. Det er jo svært at tro på, som lyver. Ved vi jo ikke hvornår hun taler sandt

Anmeld

3. december 2011

M (:

Frk.Jensen. skriver:

Ja det ved jeg. Men har bare ikke lyst til at siddet og skrive det hele ved ned. Håber du forstår

Jo det er selvfølgelig helt i orden (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.