Nogen der har været i et ugeblad med en historie???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.164 visninger
10 svar
0 synes godt om
3. december 2011

cecilie1984

jeg overvejer om evt ude og hjemme skal have min historie omkring min fødsel i ambulancen. Fordi jeg selv synes det er en fantastisk, rørende historie.

men men kan sådan en historie overrhovedet sælge og kan man overhovedet bruge den nu hvor det er  4 mdr siden jeg fødte???

Nogen der har erfaring omkring dette???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2011

Fines mor

cecilie1984 skriver:

jeg overvejer om evt ude og hjemme skal have min historie omkring min fødsel i ambulancen. Fordi jeg selv synes det er en fantastisk, rørende historie.

men men kan sådan en historie overrhovedet sælge og kan man overhovedet bruge den nu hvor det er  4 mdr siden jeg fødte???

Nogen der har erfaring omkring dette???

Jeg har været i 2 ugeblade omkring mit slankeprojekt for flere år siden. Jeg var 2 gange i Ude og hjemme, og 1 gang i Månedsbladet Slank. Ud over det, så var jeg også med i Lægens bord, som optog min maveskindsoperation, og jeg var i studiet og tale om mit projekt.

Jeg hørte fra mange mennesker i forbindelse med disse artikler, og det var kun positivt ;-)

Om din historie er noget andre vil læse, det tror jeg da. Jeg har da selv læst nogle igennem tiden i Ude og hjemme.

Du kan prøve at skrive til dem, og spørge om de vil lave flere artikler om ambulancefødsler.

Anmeld

3. december 2011

Sukkerblomst

Nej, men har været ugens kvinde i femina

Anmeld

3. december 2011

Talbutikken

Har været i Ude og hjemme to gange, den ene gang i forbindelse med min venindes død i 2002 og så min datters her i år. Det har kun været en positiv oplevelse begge gange.

Anmeld

3. december 2011

cecilie1984

mange tak

jeg har jo herefter fødslen fået et fantastisk venskab med falck redderen der tog imod min datter og han vil gerne være med hvis de vil bruge min historie

syntes selv den er god da fødslen i ambulanen var fantastisk trods omgivelserne og at jeg derud over ville få sådan et godt venskab til min falck redder er jo bare det hele værd.

Anmeld

3. december 2011

Pianisten

Jeg har en veninde, som lige har været i Hendes Verden, med en historie fra programmet Sporløs hvor hun fandt sine forældre i Thailand. Nogen gange kan man være heldig at se reklamer for udeblade der søger "rørende historier"

Anmeld

3. december 2011

cecilie1984

Fines mor skriver:

Jeg har været i 2 ugeblade omkring mit slankeprojekt for flere år siden. Jeg var 2 gange i Ude og hjemme, og 1 gang i Månedsbladet Slank. Ud over det, så var jeg også med i Lægens bord, som optog min maveskindsoperation, og jeg var i studiet og tale om mit projekt.

Jeg hørte fra mange mennesker i forbindelse med disse artikler, og det var kun positivt ;-)

Om din historie er noget andre vil læse, det tror jeg da. Jeg har da selv læst nogle igennem tiden i Ude og hjemme.

Du kan prøve at skrive til dem, og spørge om de vil lave flere artikler om ambulancefødsler.

skal jeg bare skrive en mail til ude og hjemme med en kort beskrivelse af min historie

de kommer vel ud og snakker med mig og min falck redder og tager billeder til bladet eller hvordan foregår det

Anmeld

3. december 2011

Fines mor

cecilie1984 skriver:

skal jeg bare skrive en mail til ude og hjemme med en kort beskrivelse af min historie

de kommer vel ud og snakker med mig og min falck redder og tager billeder til bladet eller hvordan foregår det

Du skal sende dem et brev, og kort fortælle din historie. Hvis det har deres interesse, så vender de tilbage. Jeg vil også tro de skriver, hvis ikke de pt. tager nye historier ind. Måske har de tidl. haft historier, som ligner din, og så vil de måske ikke bringe endnu en.

Du kan også prøve Hjemmet. :-) Eller måske nogle af de der andre blade: Gravid, Vores børn osv. :-)))) Du ved mange er jo så nervøse for ikke, at nå på hospitalet hihi

Anmeld

3. december 2011

cecilie1984

Fines mor skriver:

Du skal sende dem et brev, og kort fortælle din historie. Hvis det har deres interesse, så vender de tilbage. Jeg vil også tro de skriver, hvis ikke de pt. tager nye historier ind. Måske har de tidl. haft historier, som ligner din, og så vil de måske ikke bringe endnu en.

Du kan også prøve Hjemmet. :-) Eller måske nogle af de der andre blade: Gravid, Vores børn osv. :-)))) Du ved mange er jo så nervøse for ikke, at nå på hospitalet hihi

jeg har lige skrevet en mail til dem, så må vi se om de vender tilbage

Anmeld

3. december 2011

Fines mor

cecilie1984 skriver:

jeg har lige skrevet en mail til dem, så må vi se om de vender tilbage

Held og lykke, det er en meget sjov oplevelse. :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.