Update: AV!!! need some help!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

881 visninger
10 svar
0 synes godt om
3. december 2011

Melanie Bjerre

Det her var så hvad jeg fik ud af at teste, to forskellige tetst også !!

RIIIIMELIG negativ ....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2011

MissTas

Melanie-Marie92 skriver:

RIIIIMELIG negativ ....

iiih øv er jeg ked af at hører.. herfra.. det skal nok lykkedes.. i er jo først lige gået i gang

Anmeld

3. december 2011

l.kjoeller

ej hvor øv.. håber det snart lykkes for jer

Anmeld

3. december 2011

Melanie Bjerre

MissTas skriver:

iiih øv er jeg ked af at hører.. herfra.. det skal nok lykkedes.. i er jo først lige gået i gang

Jo Jo men je har ikke været på p-piller i 13 måneder -.-'

Men det er også bare underligt at min mens ikke kommer, den plejer altid at komme til tiden..

Tak for

Anmeld

3. december 2011

Melanie Bjerre

l.kjoeller skriver:

ej hvor øv.. håber det snart lykkes for jer

Håber jeg også, men det du skrev før med ligaments smerter, kommer det ikke først senere??

Anmeld

3. december 2011

MissTas

Melanie-Marie92 skriver:

Jo Jo men je har ikke været på p-piller i 13 måneder -.-'

Men det er også bare underligt at min mens ikke kommer, den plejer altid at komme til tiden..

Tak for

så burde p-pillerne hvert fald være ude af kroppen.. man plejer at sige maks 12 mrd.

Men din mens kan sagtens udeblive af at du tænker så meget over det.. Det er en hormonpåvirkning/psykisk påvirkning.

Da jeg var 16 år, var min mens gået 2 dage over tid og jeg var SÅ bange for jeg gravid (fordi jeg på det tidspunkt ikke var ret gammel og klar til en baby) og jo mere jeg spekulerede over om jeg var gravid, jo mere blev min mens udskudt.. først da jeg kom til lægen efter 14 dages udebleven mens og han testede negativ, så kom min mens.. Den kom faks allerede da jeg lige var kommet hjem fra lægen.. så en masse tænken og ønsken kan altså også være med til at den udebliver

Så hvis du kan, så prøv at have tankerne på noget andet

Anmeld

3. december 2011

Darling<3

Melanie-Marie92 skriver:

Håber jeg også, men det du skrev før med ligaments smerter, kommer det ikke først senere??

Iigamentssmerter kan komme få dage efter ÆL, og de kan godt gøre nuller:/

Anmeld

3. december 2011

l.kjoeller

Melanie-Marie92 skriver:

Det kan sagtens komme tidligt. lægerne konkluderede hvertfald det var de smerter jeg havde bare i kraftige ryk

Anmeld

3. december 2011

Anonym18

Melanie-Marie92 skriver:

RIIIIMELIG negativ ....

Det er jeg ked af :-( krydser alt for, at den er der næste gang 

Anmeld

4. december 2011

Melanie Bjerre

MissTas skriver:

så burde p-pillerne hvert fald være ude af kroppen.. man plejer at sige maks 12 mrd.

Men din mens kan sagtens udeblive af at du tænker så meget over det.. Det er en hormonpåvirkning/psykisk påvirkning.

Da jeg var 16 år, var min mens gået 2 dage over tid og jeg var SÅ bange for jeg gravid (fordi jeg på det tidspunkt ikke var ret gammel og klar til en baby) og jo mere jeg spekulerede over om jeg var gravid, jo mere blev min mens udskudt.. først da jeg kom til lægen efter 14 dages udebleven mens og han testede negativ, så kom min mens.. Den kom faks allerede da jeg lige var kommet hjem fra lægen.. så en masse tænken og ønsken kan altså også være med til at den udebliver

Så hvis du kan, så prøv at have tankerne på noget andet

Jeg er egentligt også ret afslappet omkring det, jeg tænker ikke specielt meget på det, det er kun når jeg sidder her og stener baby.dk

så det er ikke fordi det fylder så forfærdeligt meget  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.