Gave til far. Hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

716 visninger
7 svar
0 synes godt om
3. december 2011

Anonym trådstarter

Jeg er helt lost ang hvad vi skal gi min far i gave. Han ønsker sig ikke noget og jeg har ikke mulighed for at komme i butikkerne og købe noget. Så skal være noget jeg ka bestille på nettet. Nogle idéer?? Billetter til shows og teater er så dyrt :-(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2011

Wimmie

Jeg er helt lost ang hvad vi skal gi min far i gave. Han ønsker sig ikke noget og jeg har ikke mulighed for at komme i butikkerne og købe noget. Så skal være noget jeg ka bestille på nettet. Nogle idéer?? Billetter til shows og teater er så dyrt :-(

Står i samme situation med min stedfar...

Men hvad interesserer din far sig for? Har han nogen hobbyer?

Bøger, musik, film, elektronik?

I så fald kan jeg anbefale www.amazon.co.uk - hurtig levering 

Jeg kan også anbefale www.coolstuff.dk - de har rigtig mange sjove ting 

Og hvad er dit budget?

Anmeld

3. december 2011

Anonym trådstarter

Wimmie skriver:

Står i samme situation med min stedfar...

Men hvad interesserer din far sig for? Har han nogen hobbyer?

Bøger, musik, film, elektronik?

I så fald kan jeg anbefale www.amazon.co.uk - hurtig levering 

Jeg kan også anbefale www.coolstuff.dk - de har rigtig mange sjove ting 

Og hvad er dit budget?

200 ca. Har ik så mange penge. Han har ik så meget fritid men han ser fodbold men har allerede et årskort til kampene ham ser

Anmeld

3. december 2011

Wimmie

Anonym skriver:

200 ca. Har ik så mange penge. Han har ik så meget fritid men han ser fodbold men har allerede et årskort til kampene ham ser

Vores julegavebudget er også kun omkring de 100-200 kr, så jeg kender det godt; det kan være svært at finde...

Men prøv evt. at kigge på www.coolstuff.dk eller www.gadgets.dk - om ikke andet så har de mange "for sjov" ting og underholdning derinde 

Anmeld

3. december 2011

Anonym trådstarter

Wimmie skriver:

Vores julegavebudget er også kun omkring de 100-200 kr, så jeg kender det godt; det kan være svært at finde...

Men prøv evt. at kigge på www.coolstuff.dk eller www.gadgets.dk - om ikke andet så har de mange "for sjov" ting og underholdning derinde 

Tak

Anmeld

3. december 2011

Wimmie

Denne er f.eks. ret cool   http://www.coolstuff.dk/Kadevinreol

Anmeld

3. december 2011

Dot D

Anonym skriver:

Så giv ham "gavekort" til et par omgange "stadionplatter".

Når han har årskort, så kan du sørge for, at han får lidt at spise og drikke, mens han er der

Anmeld

3. december 2011

Dinna88

Min far ønsker sig ingenting, og der er bare intet man kan give ham. Så vi finder forskellige billeder af os (børnene) og hans eneste barnebarn, som han kan få i et album

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.