HAr i forklaret bind til jeres børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

902 visninger
7 svar
0 synes godt om
3. december 2011

1977

Profilbillede for 1977

Jeg tror vist jeg gjorde for laaaaaaang tid siden. Fik nok sagt til knægten (han er nu 5 år) at det var en ble til voksne, men har vist ikke forklaret ham hvilken TYPE ble, der er tale om. Så da vi står i Brugsen for ½ time siden, hvor jeg pakker tasken udbryder han"Er det voksenbleer?" "Øhh ja" "Ad"

Jeg smiler bare til ham, men de mennesker omkring os smiler også - med undtagelse af ham bag mig. Han ser flov ud Hvad har i forklaret til jeres børn?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2011

Toshiba

Jeanne skriver:

Jeg tror vist jeg gjorde for laaaaaaang tid siden. Fik nok sagt til knægten (han er nu 5 år) at det var en ble til voksne, men har vist ikke forklaret ham hvilken TYPE ble, der er tale om. Så da vi står i Brugsen for ½ time siden, hvor jeg pakker tasken udbryder han"Er det voksenbleer?" "Øhh ja" "Ad"

Jeg smiler bare til ham, men de mennesker omkring os smiler også - med undtagelse af ham bag mig. Han ser flov ud Hvad har i forklaret til jeres børn?

nu bruger jeg ikke bind men tampax - og forklaringen var bare at vi voksne piger bløder - når ikke der ligger baby i maven

Han slog engang sit læbe bånd og ville gerne have en tampax - for han blødte - og havde ikke baby i maven  hehe

Anmeld

3. december 2011

1977

Profilbillede for 1977
Toshiba skriver:

nu bruger jeg ikke bind men tampax - og forklaringen var bare at vi voksne piger bløder - når ikke der ligger baby i maven

Han slog engang sit læbe bånd og ville gerne have en tampax - for han blødte - og havde ikke baby i maven  hehe

jeg har også tampax - når jeg kan finde dem, for knægten går på jagt i skabet og bruger dem som missiler men han har ikke spurgt hvorfor jeg har dem - men spurgte hvad er det - tampax - ok, må jeg få en

Anmeld

3. december 2011

4kløver

Jeanne skriver:

Griner.. det får mig til at tænke den gang min store datter var lille. Hvor jeg skulle købe bind. Står der en mand ved siden af os. Hvor hun kigger rundt og ser nat bind hvor hun siger : er det til mænd, manden begyndte bare grine som jeg gjorde..
Men ja mine var heller ikke særlige store før de fik afvide hvad det var til..

Anmeld

3. december 2011

Louise mortil4

Jaa det er længe siden, det er svært at holde "hemmeligt" når man har 4 unger der kommer rendene i tide og utide når man lige har fået erobret toilettet.  Det blev vist forklaret med at det er en slags ble som voksne piger bruger en gang i mellem, det betyder at man kan få børn. Har jo 4 piger så det er vist meget godt de ved at det ikke er noget hemmeligt flovt noget at man får menses, de skal jo selv gennem det på et tidspunkt.

Anmeld

3. december 2011

Diana...

Lucas er slet ikke stor nok til at forstå det synes jeg så det er bare mors bleer og det går han meget op i griner  han er 2,10 år. 

Anmeld

3. december 2011

SussieThyssen

Jeanne skriver:

Jeg har forklaret mine, når de var i den alder, at det er nogle voksne damer bruger engang om måneden, fordi de bløder en lille smule, og så har jeg ellers forklaret hvorfor og hvordan omkring det at få børn.

Kærligst
Sussie

Anmeld

3. december 2011

aarhusmor

Jeg har fortalt min dreng på 5 år, for 2 år siden og flere gange siden, at kvinder bløder en gang om måneden og derfor bruger vi bleer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.