andre der bruger Lifeof.dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

781 visninger
11 svar
0 synes godt om
3. december 2011

ano14316

Er der andre her der bruger lifeof.dk

Og hvis der er, kunne i så tænke jer af dele, jeg kunne godt tænke mig at se hvad andre skriver nemlig.. Min er ret privat, så derfor har jeg den ikke offentlig, men vil gerne dele med andre der også har en..

til dem der ikke ved hvad det er, så er den en form for barnets bog online..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2011

Hasselnødden

ano14316 skriver:

Og hvis der er, kunne i så tænke jer af dele, jeg kunne godt tænke mig at se hvad andre skriver nemlig.. Min er ret privat, så derfor har jeg den ikke offentlig, men vil gerne dele med andre der også har en..

Har aldrig hørt om den, men er inde at se nærmere på den nu, tak  Det er vel aldrig for sent, selvom Elias er knap 2 år gammel.

Anmeld

3. december 2011

ano14316

Hasselnødden skriver:

Har aldrig hørt om den, men er inde at se nærmere på den nu, tak  Det er vel aldrig for sent, selvom Elias er knap 2 år gammel.

Nej da.. jeg synes det er hyggeligt at skrive de ting med man har lavet i løbet af dagen eller ugen..

Anmeld

3. december 2011

ano14316

Hasselnødden skriver:

Nej da.. jeg synes det er hyggeligt at skrive de ting med man har lavet i løbet af dagen eller ugen..

Anmeld

3. december 2011

lycly

Jeg blev lige inspireret og er nu i fuld gang med at oprette bruger og udfylde det hele

Anmeld

3. december 2011

ano14316

LunaLykke skriver:

Jeg blev lige inspireret og er nu i fuld gang med at oprette bruger og udfylde det hele

ej hvor hyggeligt.. Så må vi dele..

Anmeld

3. december 2011

lycly

ano14316 skriver:

ej hvor hyggeligt.. Så må vi dele..

Gerne! Vil også rigtig gerne se et "færdigt resultat", så jeg har en idé om, om jeg gør det rigtigt Du kan jo skrive en PB til mig med din ? 

Anmeld

3. december 2011

ano14316

LunaLykke skriver:

Gerne! Vil også rigtig gerne se et "færdigt resultat", så jeg har en idé om, om jeg gør det rigtigt Du kan jo skrive en PB til mig med din ? 

hermed gjort

Anmeld

3. december 2011

ano14316

opper lige

Anmeld

3. december 2011

Hasselnødden

ano14316 skriver:

Jeg kunne også godt tænke mig lidt inspiration. Hvis du vil sende en pb. Har kun fået udfyldt kg og højde... måske jeg skal have barnets bog/bøgerne frem igen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.