Fræk strømpegave..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

715 visninger
9 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. december 2011

Anonym trådstarter

Min mand og jeg elskede 2 gange 2 steder idag i huset mens vores barn var i dp - og kom til at grine over og tænke på om vi ikke kan bruge det som strømpegave istedet for at købe ting - så imorgen skal vi så sexe tre gange tre steder i huset... osv...  han er heldigvis hurtig på aftrækkeren, så det ikke bliver hundrede og een dag hvert sted. Og så kan det være at han ikke tænker så meget over at han er en 2 min. mand  (hvilket kan være en last for os til tider!)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2011

grinny

Anonym skriver:

Min mand og jeg elskede 2 gange 2 steder idag i huset mens vores barn var i dp - og kom til at grine over og tænke på om vi ikke kan bruge det som strømpegave istedet for at købe ting - så imorgen skal vi så sexe tre gange tre steder i huset... osv...  han er heldigvis hurtig på aftrækkeren, så det ikke bliver hundrede og een dag hvert sted. Og så kan det være at han ikke tænker så meget over at han er en 2 min. mand  (hvilket kan være en last for os til tider!)

Fedt!!

Anmeld

2. december 2011

camillakrath

Anonym skriver:

haha  Så tror jeg sgu egentlig det er meget godt vi kun får adventgaver herhjemme  

Anmeld

2. december 2011

Anonym trådstarter

haha  Så tror jeg sgu egentlig det er meget godt vi kun får adventgaver herhjemme  

Ja tænker også jeg skal have gjort isterninger parat - for her kommer da til at lugte lidt af afbrændt gummi jo længere vi kommer ind i december hvis det skal holdes i hævd

Anmeld

2. december 2011

Frk-Lotusblomst

Fuck hvor godt... Sådan en strømpegave vil jegda lige foreslå for kæresten.  - Måske bare lige som adventsgaver.. Tror sku ikke nogen af os holder til det andet.

Nogen gange kan de sku være godt med en Quickie

Anmeld

2. december 2011

Anonym trådstarter

Frk-Lotusblomst skriver:

Fuck hvor godt... Sådan en strømpegave vil jegda lige foreslå for kæresten.  - Måske bare lige som adventsgaver.. Tror sku ikke nogen af os holder til det andet.

Nogen gange kan de sku være godt med en Quickie

Happy Humping  

Og JA, det var SÅRE godt - især fordi vi ellers ikke er særlig gode til at komme igang. Selvom vi sagtens kan gå og snaklke lidt frækt, sende blikke og røre... Men efter sidste gang vi havde en spontan sextur - sagde jeg til ham, at han bare skulle trække afsted med mig for ellers kom jeg aldrig igang selvom jeg egentlig gerne vil. Er blevet en kende for "kropsbevidst" efter fødslen... blev syet og således.. så jeg skal ikke have tid til at tænke - og så endte vi altså op af højstolen i køkkenet og på alle fire i sofaen i stuen...  

Anmeld

2. december 2011

Anonym trådstarter

grinny skriver:

Fedt!!

Ja hold da op, og sikke-en-ømhed, nærhed og kærlighed og jeg vil gøre alt for dig-stemning der hviler overalt i huset ovenpå sådan en tur!

Anmeld

2. december 2011

Frk-Lotusblomst

Anonym skriver:

Happy Humping  

Og JA, det var SÅRE godt - især fordi vi ellers ikke er særlig gode til at komme igang. Selvom vi sagtens kan gå og snaklke lidt frækt, sende blikke og røre... Men efter sidste gang vi havde en spontan sextur - sagde jeg til ham, at han bare skulle trække afsted med mig for ellers kom jeg aldrig igang selvom jeg egentlig gerne vil. Er blevet en kende for "kropsbevidst" efter fødslen... blev syet og således.. så jeg skal ikke have tid til at tænke - og så endte vi altså op af højstolen i køkkenet og på alle fire i sofaen i stuen...  

hahahahahahahahahah.... Fuuuck hvor godt.. Ja spontane sexture er nu de bedste. Ingen tvivl der.. Herhjemme er det bare mig der er bedst til at trække afsted med manden.. Og kender alt til "bare" forspillet... Og så kommer man ikke videre.

Men ja, få du bare ham til at svinge dig rundt, det lyder jo til at have været en yderst produktiv dag idag.. og at dømme ud fra dit JUBEL, så må det jo gøre godt for jer.

Anmeld

2. december 2011

AmalieLaursen

Lyder dejligt !Glæder mig til at mig og min mand kan nomme tilbage til vores sex liv har lige født for snart 14 dage siden, så det er ikke det helt vilde der sker i sengen.Savner ham meget på den måde, lysten er der bare ikke helt.Der var dog en dag da jeg var gravid, at vi havde sex 7 gange på en dag, så han var bare helt død næste morgen:b

Anmeld

2. december 2011

Anonym trådstarter

AmalieLaursen skriver:

Lyder dejligt !Glæder mig til at mig og min mand kan nomme tilbage til vores sex liv har lige født for snart 14 dage siden, så det er ikke det helt vilde der sker i sengen.Savner ham meget på den måde, lysten er der bare ikke helt.Der var dog en dag da jeg var gravid, at vi havde sex 7 gange på en dag, så han var bare helt død næste morgen:b

Jeg havde vildt meget lyst under graviditeten - flere gange dagligt, bare ikke med manden - men min lille fine hvide ven fik ikke for lidt. Det var dyrt i batterier  Det blev kun til en håndfuld i løbet af graviditeten hvor manden rent faktisk var til stede.

Og tænkte overhovedet ikke på sex eller at være fræk på nogen måde da først baby kom til verden og i lang tid efterfølgende. Det var for overrumplende at blive forældre - på den gode måde - og det var ikke fordi h*n havde kolik eller lignende. H*n var det der betegnes som et "utrolig nemt" barn, men sikke en verden der åbnede sig for os, da h*n kom ud til os. Vi var helt væk.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.