Benjamin fik mellemørebetændelse i starten af november, og han har stadig problemer. Vi kører nu på den andet hold pencillin og skal til ørelægen igen på onsdag, hvor de vil overveje dræn. Jeg er simpelthen så nervøs 
Udover det skulle Benjamin vurderes med henblik på om han sku ha en dobbeltplads pga hans sene udvikling. Og ja .. Kommunen er bare sååå langsomme. Og oveni starter der en ny dreng på 8 måneder ved vores dagplejemor, og han har også vanskeligheder.
Kommunen har sagt at hvis Benjamin får den dobbeltplads, så er det den nye dreng der skal flyttes. Ellers skal Benjamin i specialdagpleje. Vores dagplejemor har sagt at flytter de Benjamin, så får de hendes opsigelse
Så har jeg endelig fået taget mig sammen til at bede om en ny SP. Jeg går jo i psykiatrisk behandling fra januar, og derfor får vi støtte fra tværfagligt team, og vi vil derfor også gerne have en der kommer i vores hjem. Vores samarbejde med den anden fungerede slet ikke, så flere herinde fortalte mig at man kan få en ny - tak piger!
Og så lige et lille billede af mit guld 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld